کد خبر: 222477
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۵

این خودرو، بزرگترین سدان لیفان به حساب می‌آید که در سه مدل با آپشن‌های مختلف به بازار عرضه شده، نمونه پایه یا  DX، نمونه استاندارد یا LX و نمونه لوکس یا EX .

کرمان موتور بعد از عرضه خودروهای لیفان مدل 520 و 620 و شاسی بلند X60 و همچنین رونمایی از مدل 720 سدان نزدیک به سه سال پیش و در سال 94، پنجمین لیفان را تحت عنوان مدل 820 به بازار فرستاد. این خودرو بزرگترین سدان لیفان و همچنین خودرویی خانوادگی‌ست که از زمان عرضه با اقبال خوبی مواجه شده و می‌تواند یکی از انتخاب‌ها برای آنهایی باشد که قصد خرید لیفان را دارند.

خودروی لیفان  یکی از قدیمی‌ترین کراس‌اورهای چینی بازار ایران است که به دلیل ظاهر و قیمت مناسبش در بین سایر خودروهای چینی موجود در ایران از اقبال خوبی برخودار شده و اگر دنبال خودرویی با ظاهری آبرومند، شیک و خانوادگی باشید یکی از انتخاب‌ها خرید لیفان 820 است. این خودرو از پرقدرت‌ترین پیشرانه لیفان، یعنی موتور 2.4 لیتری بهره می‌برد.  موتوری که می‌تواند 158 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. لیفان 820 همچنین می تواند به حداکثر سرعت 180 کلیومتر در ساعت برسد. سیستم تعلیق و فنربندی 820 هم مکانیزم به روز و قابل قبول و عملکردی نرم و مناسب دارد.

برخی از خریداران این خودرو معتقدند لیفان 820، شتاب مناسبی ندارد و وقتی پا را روی پدال گاز می‌گذاریم و فشار می‌دهیم، سرعت دلخواه را ایجاد نمی‌کند. اما باید گفت اگر دنبال سرعت معقولی هستید و خودرو برایتان مصرف خانوادگی دارد، این شتاب‌گیری معقول است.

این خودرو، بزرگترین سدان لیفان به حساب می‌آید که در سه مدل با آپشن‌های مختلف به بازار عرضه شده، نمونه پایه یا  DX، نمونه استاندارد یا LX و نمونه لوکس یا EX .

از نظر ظاهری باید این خودرو را خودرویی به روز دانست که هرچند بزرگ است، اما هماهنگی بدنه و دیگر اجزایش به جز رینگ و چرخ‌ها خوب رعایت شده است. به لطف جلو پنچره مشبک شش ضلعی و چراغ‌های هالوژنی باریک ، لیفان 820، نمره مثبتی در ظاهر می‌گیرد. از ظاهر خودرو که بگذریم، کابین هم دسترسی خوبی به تجهیزات داخلی را برای سرنشینان فراهم می‌کند و فضای داخلی هم با توجه به بزرگ بودن خودرو جادار و راحت است.  820 را باید خودرویی خانوادگی حساب کرد که هم سرنشینان فضای خوبی برای نشستن دارند و هم راننده و صندوق عقب 510 لیتری آن هم خیال‌مان را از بابت اینکه در سفرها با مشکلی مواجه نخواهیم شد جمع می‌کند.

820 خودروی نرمی‌ست و سواری خوبی دارد. فرمان‌پذیری خودرو مطلوب است و فرامین راننده به چرخ‌ها خوب منتقل می‌شود. خودرو در مسیرهای ناهموار راحت و بدون لرزش است و سیستم تعلیق خودرو به خوبی از پس مسیرهای ناهموار برمی‌آید و کمترین تنش را به اتاق منتقل می‌کند. همچنین تعویض دنده‌ها به خوبی و با کمترین تاخیر انجام می‌گیرد.

شرکت لیفان سعی کرده تا بیشترین امکانات و آپشن‌ها را روی این خودرو بگذارد. در مدل‌های مختلف این خودرو آپشن‌هایی مثل پاور ویندوز یا بالابر شیشه‌ها، فرمان هیدرولیک، سیستم ترمز ABS به همراه  EBD،ESP، هشدار موقع خارج شدن از خطوط جاده، میزان فشار باد تایر از درون کابین، هفت عدد ایربگ، باز شدن در صندوق بدون فشار دادن کلید و تنها با نشان دادن پا به زیر سپرعقب صورت می‌گیرد.

با مراجعه به بازار خرید لیفان، قیمت این خودرو خوب دست‌مان می‌آید. در سایت‌ دیوار لیفان 820 مدل 97، 179 میلیون تومان آگهی شده و مدل 95 آن را می‌توان با 150 میلیون تومان خرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =