کد خبر: 222559
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

مسابقه جذاب و هیجان‌انگیز رالی خانوادگی در ادامه برنامه‌های روز کیش با حضور ۸۰ شرکت‌کننده از شهرهای مختلف کشور، شور و نشاط را در خیابان‌های این شهر مرجانی جاری کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، مسابقه جذاب و هیجان‌انگیز رالی خانوادگی در ادامه برنامه‌های روز کیش با حضور ۸۰ شرکت‌کننده از شهرهای مختلف کشور، شور و نشاط را در خیابان‌های این شهر مرجانی جاری کرد. این مسابقه فرهنگی-ورزشی روز جمعه ۲۵آبان در مسیر ۱۰۴کیلومتری جاده‌های ساحلی جـزیره و با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های تهران، اصفهان، قزویـن و جزیره کیش با تلاش هیات‌موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد کیش برگزار شد. 
  این مسابقه ‌مفرح، براساس نقشه‌خوانی درست مسیرها، رعایت قوانینی چون: راهنما زدن، توقف نکردن در مکان‌های توقف ممنوع و حرکت با سرعت مجاز طراحی‌شده است که باعث افزایش دقت در رانندگی شرکت‌کنندگان می‌شود. قرار است یک مسابقه شتاب در اواخر پاییز و یک مسابقه رالی خانوادگی دیگر در بهمن‌ماه سال جاری در کیش برگزار شوند. در پایان این رقابت جذاب نتایج ذیل به‌دست آمد: در رده حرفه‌ای وحید ذهتاب‌چی با همراهی افشین چیت‌ساز با کسب ۵۵امتیاز منفی و ثبت کمترین زمان ممکن جایگاه اول را به‌دست آوردند، پس از آنها محمدمهدی زمانی و محمودرضا عبادیان ۷۰امتیاز منفی کسب کردند و دوم شدند و درنهایت تیم نازنین محقق‌رشید و میثم رضایی با کسب ۷۳ امتیار منفی جایزه نفر سوم را دریافت کردند. در رده آماتور امیدجلال‌آبادی با همراهی نیلوفر محسنی اول، سارا و سونیا نیکوروش دوم و فردین فرزانه با همراهی حسین میرزایی جایگاه سوم را کسب کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =