کد خبر: 222563
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
فورد برانکو کوچک

فورد هنوز نام رسمی خودرو به‌اصطلاح بچه برانکو را اعلام نکرده اما ظاهرا آمریکایی‌ها تصاویر این کراس اوور را به بیرون درز داده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»، فورد هنوز نام رسمی خودرو به‌اصطلاح بچه برانکو را اعلام نکرده اما ظاهرا آمریکایی‌ها تصاویر این کراس اوور را به بیرون درز داده‌اند. این تصاویر که اولین بار توسط مجله آفرود منتشرشده‌اند در بخشی از وب‌سایت فورد که برای عموم مردم قابل‌دسترسی است مشاهده‌شده‌اند. 


اگرچه این نشریه می‌گوید تصاویر یادشده به برانکو 2020 تعلق دارند اما به‌نظر می‌رسد شباهت این تصاویر به بچه برانکو بیشتر است چراکه فورد از این خودرو به‌عنوان یک شاسی‌بلند کوچک، خشن و کاربردی نام‌برده است. همان‌گونه که مشاهده می‌کنید پروفایل این دو خودرو مشابه هم هستند. تمامی ویژگی‌های اصلی طراحی همچون خمیدگی شیشه جلو، موقعیت روف راک‌ها و حتی ستون C کوچک نیز به هم شبیه هستند. 


نمای جلوی این دو خودرو کمی متفاوت بوده اما تصاویر منتشرشده نشان می‌دهند که بچه برانکو دارای چراغ‌های جلوی کروی با دیلایت‌های LED خواهد بود. موضوع جالب اینکه چراغ‌های یادشده به جلوپنجره هم رسیده‌اند و جایگزین نوار کرومی شده‌اند که معمولا در پیکاپ‌ها و تراک‌های فورد دیده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =