کد خبر: 222619
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه زمان و مهلت قانونی و مقرر ثبت و صدور گواهینامه رانندگی یک هفته است، گفت: به علت کمبود کاغذ مخصوص صدور گواهینامه مدت صدور آن ممکن است بیشتر از یک هفته و تا یک ماه به طول انجامد.

به گزارش «اخبار خودرو»،سرهنگ علی فکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط و وضعیت فعلی کمبود کاغذ معضلی برای صدور گواهینامه رانندگی شده‌است که متقاضیان پس از آزمون و ثبت قبولی آنها در سایت و تشکیل پرونده باید مدتی را برای صدور گواهینامه خود صبور باشند.

وی ادامه داد: این مشکل نه تنها در استان همدان بلکه در سطح کشور گریبانگیر شده‌است و به محض تأمین مواد اولیه و کاغذ مخصوص، روند صدور گواهینامه برای متقاضیان ادامه خواهد داشت.

فکری با بیان اینکه متقاضی پس از گذشت مدتی می‌تواند برای پیگیری به پلیس راهور ناجا مراجعه کند، عنوان کرد: بسیاری از متقاضیان با ثبت آدرس اشتباه موفق به دریافت گواهینامه خود نمی‌شوند و این مورد هیچ ارتباطی با کمبود کاغذ و صدور گواهینامه ندارد.

رئیس پلیس راهور استان همدان در پایان گفت: صدور و ثبت کارت‌های سوخت ارتباطی به پلیس راهور ندارد و شهروندان می‌توانند برای ثبت به مراکز پلیس 110 مراجعه کنند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحیداربابی IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    0 0
    کشوری که نمیتونه یک کاغذ واس چاپ گواهینامه تهیه کنه دیگ چرا اینقدر ادعا میکنه این همه غرور بی ارزش چرا واس چی
  • فری IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    3 1
    واااای هرکی این حرفارو بشنوه خندش میگیره .کاغذ برای صدور مدرک شخصی که وظیفه اون کشوره رو ما نداریم ...
  • متین کارگر IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
    0 0
    میزنه اماده به چاپ بابا ...... شدبم بدین دیگه پول نداریم ماشین بخریم ولی وفتی کارت باشه کسی نمیترسه ماشینو بده دستمون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =