کد خبر: 222629
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
مک‌لارن 720S

این خودرو جزو یکی از سریع‌ترین محصولات جهان است و خطوط بدنه آن نیز کاملا به‌چشم می‌آیند اما به نظر مدیران بخش خودروهای ویژه مک‌لارن یعنی MSO باآنکه این خودرو بسیار جلب‌توجه کرده اما شاید رنگ خاکستری تیره آن از نظر برخی یک رنگ نسبتا معمولی‌ جلوه کند.

 به گزارش «اخبار خودرو»، چه چیزی باعث جذابیت بیشتر مک‌لارن 720S می‌شود؟ این خودرو جزو یکی از سریع‌ترین محصولات جهان است و خطوط بدنه آن نیز کاملا به‌چشم می‌آیند اما به نظر مدیران بخش خودروهای ویژه مک‌لارن یعنی MSO باآنکه این خودرو بسیار جلب‌توجه کرده اما شاید رنگ خاکستری تیره آن از نظر برخی یک رنگ نسبتا معمولی‌ جلوه کند. درمقابل تریم و عناصر قرمزرنگ آن به شما یادآوری خواهند کرد 720S Stealth یک خودروی خاص است. 


مک‌لارن این خودرو را به‌صورت رسمی MSO 720S Stealth نامگذاری کرده زیرا بسیار خیال‌انگیز است. رنگ بدنه خودرو خاکستری Sarthe و عناصر قرمزرنگ نیز ورمیلیون نام دارند. این تریم را روی رینگ‌های بسیار سبک‌وزن 10پره نیز خواهید یافت. طبیعتا کابین نیز پر از عناصر قرمزرنگ مشابه روی داشبورد، درها و دوخت‌هاست. این خودرو توسط نمایندگی لندن مک‌لارن سفارش داده ‌شده و از مزیت‌های برنامه‌های مخصوص MSO در آن بهره گرفته‌شده است. این برنامه به مشتریان اجازه می‌دهد خودرو منحصربه‌فردی را بسازند. درواقع این خودرو ادای‌احترامی است به خودرو برنده لمانز در سال 1995 یعنی F1 GTR. مک‌لارن می‌گوید تریم قرمزرنگ به‌کاررفته در بدنه با دست رنگ‌آمیزی شده و تکمیل آن200 ساعت زمان گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =