کد خبر: 222705
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

مسافران شهر پاریس به‌زودی می‌توانند از ۵۵۰دستگاه خودرو برقی که گروه PSA برای این شهر درنظر گرفته جهت رسیدن به مقاصدشان استفاده کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،این سرویس که قرار است از روز ۳دسامبر فعالیت خود را آغاز کند، Free2Move نام داشته و به مشتریان خود پیشنهاد استفاده از پژو iOn و سیتروئن C-Zero را می‌دهد. هرچند که هر دو خودرو در سگمنت میکروکارها قرار می‌گیرند، اما برای نقل‌مکان داخل شهر شلوغی همچون پاریس بسیار مناسب بوده و حتی برتری‌های زیادی نسبت‌به خودروهای عریض و طویل دارند. باوجود نام انتخاب‌شده، این سرویس ابدا مجانی نیست. به‌غیراز هزینه اشتراک ماهانه ۱۰یورویی این سرویس، برای هر دقیقه استفاده از آن باید ۳۲سنت پرداخت کرد. درصورتی‌که فردی اشتراک ماهانه تهیه نکرده باشد، برای هر دقیقه استفاده باید ۳۹سنت پرداخت کند. 
اما اگر می‌پرسید که علت استفاده از کلمه Free به معنی مجانی چیست، باید به این نکته اشاره کرد که به‌غیراز هزینه دقیقه‌ای کرایه این خودروها، هیچ هزینه دیگری همچون هزینه پارک، مالیات، عوارض و شارژ باتری‌ها از سمت مشتری پرداخت نخواهد شد. قرار است به‌واسطه ۶۵هزاردستگاه‌خودرو دیگر، این سرویس در ۱۱کشور دیگر از اتحادیه اروپا و ایالات‌متحده قابل‌استفاده باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =