کد خبر: 222759
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
ب‌ام‌و

در طرح سراسری خرید خودروهای ب‌ام‌و و مینی، پرشیاخودرو، خودروهای مدل ۲۰۱۳ به بالا با کارکرد حداکثر ۶۰هزار کیلومتر را از مالکان خریداری می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، در این طرح، پرداخت وجه خودرو به مالکان به‌روز انجام می‌شود. همچنین کلیه فرآیند نقل‌وانتقال خودرو توسط پرشیاخودرو انجام می‌شود و طی آن احتیاجی به مالک و حضور وی در مرکز شماره‌گذاری نیست. همچنین خودروها با قیمت روز بازار خریداری می‌شوند. بدین ترتیب مالکان خودروهای ب‌ام‌و و مینی می‌توانند با آسایش و در کوتاه‌ترین زمان، خودرو خود را به پرشیاخودرو بفروشند و بهای آن را در یک روز کاری دریافت کنند، بدون آنکه درگیر روند نقل‌وانتقال خودرو شوند. همچنین امکان خرید خودروهای صفر کیلومتر مینی و ب‌ام‌و در کنار مدل های دست دوم فراهم است و این خودروها با قیمت روز و مناسب خریداری می‌شوند. 
در بخش دوم این طرح، فروش خودروهای ب‌ام‌و و مینی کارکرده قرار دارد. خودروها با گارانتی ۱ تا ۳ساله پرشیاخودرو عرضه می‌شوند، در نتیجه خریدار می‌تواند با اطمینان کامل از سلامت خودرو اقدام به خرید کند. همچنین جهت رفاه خریداران خودروها با اقساط تا ۲۴ماهه به همراه بیمه بدنه به خریداران عرضه می‌شوند. قیمت‌های مناسب و رقابتی از دیگر مزایای خودروهای عرضه‌شده در این طرح است. همچنین در طرح فروش نیز فرایند نقل‌وانتقال خودرو به‌طور کامل توسط پرشیاخودرو انجام می‌شود و خریدار خودرو را پلاک‌شده و بدون هیچ مشکلی از محل شرکت دریافت می‌کند و احتیاجی به حضور فیزیکی خریدار در مراکز نقل‌وانتقال خودرو نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =