کد خبر: 222792
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

  با آنکه برگزاری یک مسابقه آن‌هم از نوع رالی بدون نظارت فدراسیون مربوطه به‌نظر می‌رسد اقدام درستی نباشد اما بنا به وظیفه اطلاع‌رسانی روزنامه، گزارش نتایج رالی گردشگری تهران تا قلعه کرشاهی و قلعه مرنجاب را که هفته گذشته برگزار شد، در ذیـــــل می‌آوریم. 

 به گزارش «اخبار خودرو»،در این مسابقه تیم شماره ۱۳ که واچیک حق‌وردیان راننده و حامد مجد نقشه‌خوان بودند، با کسب ۳۲ امتیاز منفی، جایگاه نخست این مسابقه را کسب کردند. پس از آنها تیم شماره‌یک با رانندگی مجید کمالی و سیدتقی عاصف‌حسینی با کسب ۶۹امتیاز منفی در جایگاه دوم قرار گرفتند. 
همچنین مقام‌سوم به‌طور مشترک به خودرو شماره ۵ با رانندگی داریوش ابراهیمی و نقشه‌خوانی فریما روحی‌نژاد و خودرو شماره ۱۹ به رانندگی حمیدرضا ململی و نقشه‌خوانی محمودرضا عبادیان رسید و هر دو تیم ۷۸ امتیاز منفی کسب کرده بودند. 
برگزاری این رالی تحت نظر فدارسیون ورزش‌های کارگری انجام‌شده بود و باوجوداینکه داوران این مسابقه در کلاس‌های داوری فدراسیون اتومبیلرانی شرکت کرده بودند اما فدراسیون اتومبیلرانی، نظارت مستقیمی بر برگزاری این مسابقه نداشت.
ازسوی‌دیگر طی مسابقات سافاری استان مازندران که به‌طور همزمان با رالی کارگری برگزارشد، در پایان پویان وفایی‌‌فرو و فراز حر از ساری نفر اول شدند و مقام دوم به تیم پرهام امانی و محمدرضا انبیا از شهر آمل رسید. جایزه تیم سوم نیز به محمد دهوندی و آرین صمدایی رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =