کد خبر: 222901
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
نسل بعدی پاسات

فولکس‌واگن تیزر جدیدی را از نسل آتی سدان‌های میان‌سایز خود به نام پاسات که قرار است در سال ۲۰۲۰ عرضه شود، منتشر کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، این خودرو که قرار است در نمایشگاه بین‌المللی خودرو آمریکای شمالی آتی به‌طور رسمی رونمایی شود، از ظاهر اسپرت‌تری نسبت به نسل پیشین خود بهره خو اهد برد.

درواقع قرار است در سال ۲۰۲۰ شاهد پاساتی باشیم که جلوپنجره بزرگ‌تر و ترکیب چراغ‌های جلو اسپرت‌تری را خواهد داشت. این مورد حتی در‌مورد سپر جلو و ورودی‌های قرارگرفته در این بخش نیز قابل‌مشاهده است.

نمای پشت ظاهرا قرار است بار لوکس‌تر نشان دادن این خودرو را به گردن بگیرد. طراحی این قسمت دینامیک‌تر و البته باتوجه به نکات کلیدی نسل پیشین این خودرو رقم خواهد خورد. البته در بخش پایینی سپر عقب ظاهرا قرار است المان‌های اسپرت‌تری نسبت به نسل گذشته استفاده شود.

خروجی‌های چهارگانه باروکش کرومی اگزوزها این ترکیب را کامل می‌کنند. فولکس‌واگن هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد فضای داخلی این خودرو منتشر نکرده، اما شایعات از وجود سیستم سرگرمی‌های ۸ اینچی خبر می‌دهند که امکان پذیرایی از سیستم‌عامل‌های اندروید اتو و اپل کارپلی را دارد.

البته باوجود تغییرات عمده در ظاهر این خودرو، فولکس‌واگن از پلت‌فرم مشابهی با نسل پیشین این خودرو برای پاسات ۲۰۲۰ استفاده خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =