کد خبر: 222902
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵
طرح اصلی بوش

طرح‌های فعلی که از کالسکه‌های خودران مشاهده می‌کنیم، چندان جذاب نیستند. اما بوش قصد دارد با معرفی طرح جدید خود برای این سبک از خودروها در نمایشگاه CES امسال، این سبک را متحول کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،  خودرویی که خیلی ساده مفهومی شاتل (Cocept shuttle) نام‌گرفته، از طراحی عمدتا شیشه‌ای بهره‌مند است که موجب می‌شود سرنشینان دید کاملی به فضای اطراف داشته باشند اما طراحی خطوط این کالسکه به نحوی انجام‌شده که خطوط صاف محل قرارگیری چراغ‌های LED هدلایت‌ها باشند. به همین دلیل شاهد طراحی دوستانه‌تری از این خودرو نسبت‌به جعبه‌هایی هستیم که تا پیش‌ازاین دیده بودیم. اما نوآوری بوش فقط به‌ظاهر خلاصه نمی‌شود.

در داخل کابین این شاتل زمینی، چهار صندلی اختصاصی لوکس قرارگرفته که آسایش سرنشینان را به‌طور کامل مهیا می‌کند و برای هرکدام از آن‌ها سیستم سرگرمی جداگانه و فضای پای زیادی را در اختیار می‌گذارد.

یکی از نکات جالب این شاتل فناوری دوربین‌های پیشرفته‌ای است که می‌تواند تشخیص دهد سرنشینان پس از ترک شاتل چیزی را در داخل کابین آن‌جا نگذاشته باشند. درصورتی که وسیله‌ای داخل کابین باشد، شاتل به تلفن همراه سرنشین اطلاع می‌دهد که پیش از رفتن آن را همراه خود ببرد.

همچنین این دوربین‌ها آدامس چسبیده به صندلی و وجود قهوه را به‌منظور اخطار به سرنشین تشخیص می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =