کد خبر: 222903
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
تویوتا سوپرا نسل جدید

اگر شما جزو افرادی هستید که حاضر هستند به هر قیمتی که شده اولین دستگاه از نسل جدید تویوتا سوپرا را صاحب شوند، زودتر بلیت پرواز خود را به آریزونا تنظیم کنید.

به گزارش «اخبار خودرو»، این خودرو قرار است به بالاترین پیشنهاد ارائه‌شده در حراجی برت جکسون در روز ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) تحویل داده شود. درواقع این حراجی قرار است اولین نمایش رسمی از نسخه خیابانی و تولید انبوه از پنجمین نسل تویوتا سوپرا باشد که پیش‌فروش آن قرار است از سال آینده میلادی آغاز شود. اما خودرو مزایده شده حامل شماره شاسی ۲۰۲۰۱ و رنگ طوسی مات در نمای بیرونی خواهد بود.

تویوتا برای اینکه این نسخه را سفارشی تولید کرده باشد، روکش آینه بغل‌ها را به رنگ قرمز درآورده و رینگ‌ها را نیز مزین به رنگ مشکی مات کرده است.  در داخل کابین نیز شاهد استفاده‌از قطعات چرمی قرمزرنگ در کنار فیبرکربن و درج عبارتاولین نمونه از تویوتا سوپرا هستیم.

هزینه جمع‌آوری‌شده از فروش این خودرو به انجمن قلب آمریکا و بنیاد خیره باب وودروف اهدا خواهد شد. باتوجه‌به فروش این خودرو در ماه آینده، احتمالا تویوتا سوپرا ۲۰۲۰ در نمایشگاه خودرو دیترویت امسال نیز حضور خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =