کد خبر: 222905
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
هیبرید ملایم

این فناوری که به هیبرید ملایم یا نیمه هیبرید معروف است کمک خواهد کرد با اضافه‌کردن یک باتری ۴۸ولتی و یک موتوربرقی به محور انتقال قدرت موتور، هم استارت خودروها با توان بیشتری انجام بپذیرد

به گزارش «اخبار خودرو»، براساس اطلاعات منتشرشده از سوی والئو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعات خودرو در فرانسه و البته در سطح جهانی، استفاده از موتورهای ۴۸ولتی به‌عنوان استارتر، ژنراتور و موتور کمکی برای افزایش توان تا سال ۲۰۲۶ در ۲۵درصد از خودروهای تولیدشده در سطح جهان عملی خواهد شد.

این اظهارات اوایل این هفته توسط جولیوم دیواچله، (Guillaume Devauchelle) مدیر نوآوری‌های این کمپانی در گفت‌وگو با اتونیوز بیان شد.

والئو قرار است یکی از مهم‌ترین تامین‌کنندگان این قطعه در سطح جهان باشد. اما به گفته دیواچله تعداد خودروهای بهره‌مند از این فناوری تا سال ۲۰۲۶ به ۲۷میلیون دستگاه خواهد رسید.

این فناوری که به هیبرید ملایم یا نیمه هیبرید معروف است کمک خواهد کرد با اضافه‌کردن یک باتری ۴۸ولتی و یک موتوربرقی به محور انتقال قدرت موتور، هم استارت خودروها با توان بیشتری انجام بپذیرد و هم از انرژی‌های تلف‌شده خودرو برای افزایش توان آن استفاده شود.

البته این موتورها به‌تنهایی نمی‌توانند خودرو را به حرکت دربیاورند، اما درصورت درخواست توان بیشتر از موتور، می‌توانند نقش کمکی داشته باشند.

به خاطر استفاده از قطعات برقی کمتر نسبت‌به پلاگین-هیبریدها و هیبریدهای معمولی، این نوع پیشرانه استهلاک، هزینه تمام‌شده و قابلیت صنعتی‌شدن بیشتری دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =