کد خبر: 222915
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
ب‌ام‌و 330i M Sport

چندی پیش شاهد رونمایی از نسل جدید سری3 کمپانی ب‌ام‌و بودیم. این خودروساز باواریایی برای اینکه مشتریان علاقه‌مند به سبک اسپرت را راضی نگه دارد، نسخه قدرتمند سری3 یعنی M آن را معرفی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، مدل 330i M Sport به‌عنوان یک سدان جمع‌وجور باعملکرد بالا شناخته می‌شود که با سیستم‌های الکترونیکی جدید و پیشرانه قوی مقابل رقبای خود قد علم می‌کند. 

مهندسان کمپانی ب‌ام‌و برای اینکه 330i M Sport نسبت به نسل‌های قبلی خود، خاص‌تر و متمایزتر به چشم آید، قلب تپنده این خودرو سدان جمع‌وجور باواریایی را دستخوش تغییرات قرار داده‌اند.

این تغییرات در راستای اصلاحات و بهینه‌سازی سیستم‌های مکانیکی است و طبق گفته این کمپانی توربوهای دوقلو موسوم به تویین‌ اسکرول توربو ری‌دیزاین یا باز طراحی شده که این عامل سبب افزایش راندمان و کاهش اتلاف انرژی می‌شود.

سیستم‌ دوبل ونوس معروف به ولوترونیک نیز بهینه‌سازی شده است و زمان باز یا بسته بودن سوپاپ‌ها را دقیق‌تر بررسی می‌کند و مطابق شرایط پیشرانه، زمان باز و بسته بودن را تغییر می‌دهد.

تمام این اصلاحات و تغییرات باعث شده است پیشرانه چهارسیلندر 2لیتری این خودرو 258اسب‌بخار قدرت و 400نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =