کد خبر: 222925
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

شرکت ایساکو بیش‌از دوسال است که در راستای ارائه خدمات برتر به مشتریان خود علاوه‌بر نوبت صبح، شیفت عصر را نیز به ساعات پذیرش خودرو در نمایندگی‌های منتخب سراسر کشور افزوده است.

 به گزارش «اخبار خودرو»،  مدیرعامل شرکت خدمات پس‌از فروش ایران‌خودرو گفت: «شرکت ایساکو بیش‌از دوسال است که در راستای ارائه خدمات برتر به مشتریان خود علاوه‌بر نوبت صبح، شیفت عصر را نیز به ساعات پذیرش خودرو در نمایندگی‌های منتخب سراسر کشور افزوده است.»
رضا حسینی در این خصوص ادامه داد: «در این طرح علاوه‌بر پذیرش در ساعات صبح، نمایندگی‌ها از ساعت 16 تا 21 نیز پذیرای دارندگان محصولات ایران‌خودرو هستند. برنامه دونوبته‌شدن نمایندگی‌ها، در شهریور سال 95 در چند شهر کشور اجرایی شد و باتوجه‌به استقبال مشتریان، طی چهارفاز افزایش تعداد نمایندگی‌ها در برنامه کاری ایساکو قرار گرفت؛ به طوری‌که پذیرش شیفت عصر درحال‌حاضر نسبت‌به شروع طرح 170درصد رشد را نشان می‌دهد.»
مدیرعامل ایساکو در ادامه از افزایش امتیاز رضایت مشتریان از خدمات دریافتی در شیفت عصر سخن گفت و افزود این عدد از 737 در اوایل طرح، به 787 در مهر ماه سال جاری رسیده است. نکته حائزاهمیت در برنامه مذکور آن است که بیش‌از 80درصد خودروهای پذیرش‌شده، پس‌از انجام تعمیرات و ارائه خدمات در همان شیفت عصر به مشتریان تحویل شده است. حسینی به امکان گرفتن نوبت تعمیرگاه ازطریق اپلیکیشن ایساکو اشاره کرد و گفت: «در راستای تسهیل طرح‌های خدماتی، مشتریان برای سهولت در اخذ نوبت از نمایندگی‌ها می‌توانند با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه هوشمند خود، در هر لحظه از شبانه‌روز که اراده کنند، نوبت تعمیرگاه دریافت کنند و از گزینه‌های متنوع این اپ بهره‌مند شوند و ضمن کسب امتیاز استفاده، با معرفی آن به دیگران، از تخفیف‌های موجود در آن نیز برخوردار شوند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

آخرین اخبار