کد خبر: 222934
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
 فورد فوکوس ST

 فورد فوکوس ST به‌خاطر پرفورمنس، هندلینگ و ارزش بالای خود تحسین‌شده است. این خودروساز آمریکایی درحال‌کار روی نسل جدید این خودرو بوده و به‌تازگی چند تصویر از هاچ‌بک داغ فورد منتشرشده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، فورد فوکوس ST به‌خاطر پرفورمنس، هندلینگ و ارزش بالای خود تحسین‌شده است. این خودروساز آمریکایی در‌حال‌کار روی نسل جدید این خودرو بوده و به‌تازگی چند تصویر از هاچ‌بک داغ فورد منتشرشده است.

نسل جدید فوکوس ST 2019 که گیراتر و ظریف‌تر از نسل قبلی به‌نظر می‌رسد، دارای جلوپنجره بزرگ با طرح لانه‌زنبوری است. 
این خودرو همچنین به سپر جلوی منحصربه‌فردی مجهز شده که ما را به یاد سپر مدل فوکوس ST-Line می‌اندازد. به‌رغم شباهت‌هایی، فوکوس ST دارای عناصر خاکستری و اسپلیتر جلو بزرگ است. الگوی لانه‌زنبوری به‌کار‌رفته متفاوت با برادر ارزان‌تر ST-Line است. البته فوکوس ST روی پرفورمنس بالا تمرکز دارد. این خودرو از پیشرانه 4سیلندر 2.3 لیتر اکوبوست جدید استفاده خواهد کرد. قدرت این پیشرانه در موستانگ اروپایی برابر با 286‌اسب‌بخار و گشتاور آن نیز 440‌نیوتون‌متر است اما هنوز مشخصات آن برای فوکوس ST اعلام‌نشده است. فورد جزئیات چندانی از فوکوس ST جدید را منتشر نکرده است اما می‌دانیم این خودرو را در ژنو معرفی نخواهد کرد زیرا  قبلا اعلام کرده بود در این رویداد خودرویی حضور نخواهد یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =