کد خبر: 222956
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
جنرال‌موتورز

سناتور جمهوری‌خواه راب پورتمن و دموکرات شروود برون در نامه‌ای از مری بارا، مدیرعامل جنرال‌موتورز خواستند که تمام خودروهای برقی‌شان را فقط برای مشتریان آمریکایی در ایالات‌متحده بسازند و البته ضمن آن اطلاعات کاملی از برنامه کاهش تولید محصولات جنرال‌موتورز در آمریکای شمالی ارائه دهند.

به گزارش «اخبار خودرو»، ظاهرا منظور این دو سناتور این بوده است که جنرال‌موتورز سرمایه‌های خود را صرف تولید خودروهای برقی در چین یا سایر نقاط دنیا نکند و به‌جای آن به بازار آشفته خودشان برسد که دیگر علاقه‌ای به خرید خودروهای سواری ندارد.

به نظر این دو سناتور اهل اوهایو اگر جنرال‌موتورز حقیقتا برنامه‌ای برای تولید خودروهای برقی دارد، باید آن را در ایالات‌متحده عملی کند و بنابراین هیچ دلیل برای بسته‌شدن خط مونتاژ شورولت کوروز در شهر لوردستون از ماه مارس ۲۰۱۹ وجود ندارد.

همچنین این دو قانون‌گذار از جنرال‌موتور درخواست کردند که به‌طور قاطع اعلام کند برنامه آنها تولید خودروهای سواری برقی است یا می‌خواهند شاسی‌بلندها و کراس‌اوورهای برقی تولید کنند. در حال حاضر اصلی‌ترین محصول برقی این گروه خودروسازی شورولت بولت برقی است که در تصویر نشان داده‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =