نمایشگاه خودرو تهران

 نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران که بزرگ‌ترین رویداد خودرویی کشور محسوب می‌شود، میزبان ایران‌خودرو و سایپا به‌عنوان دو قطب خودروسازی کشور خواهد بود.

  به گزارش «اخبار خودرو»، در سومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران، دوشرکت بزرگ و با سابقه خودروسازی کشور، یعنی ایران‌خودرو و سایپا با زیر مجموعه‌هایشان به نمایش توانمندی‌های خود خواهند پرداخت.
گروه خودروسازی سایپا که تاکنون حضوری فعال و پررنگ در نمایشگاه‌های خودرو سراسر کشور داشته است، با شرکت‌های زامیاد، سایپادیزل، پارس‌خودرو و سایپاسیتروئن حاضر خواهد شد و طیف گسترده‌ای از خودروهای تولید شده این گروه خودروسازی را به نمایش درمی‌آورد. نمایشگاه خودرو تهران در سومین دوره برگزاری نسبت‌به دو دوره قبل شاهد یک رویداد ویژه نیز خواهد بود. 
دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران‌خودرو در حاشیه این نمایشگاه تصمیم دارند تا در کنار نمایش خودروهای خود، توانمندی شرکت‌های زیرمجموعه‌شان را در حوزه ساخت قطعات خودرو به نمایش عمومی بگذارند. این رویداد از آن جهت حائزاهمیت است که با وجود محدودیت بین‌المللی در صنعت خودرو، این شرکت‌ها موفق شده‌اند قطعاتی را که در این صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است و به نوعی استراتژیک شناخته می‌شود، به دست متخصصان توانمند داخلی به تولید برسانند. سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب واقع در اتوبان تهران قم، روبه‌روی حرم امام‌خمینی(ره) از 18 تا 21 دی ماه میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهیل IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    0 0
    غول های خودرو سازی بهتر است در میدان عمل توانایی های خود را نشان دهند نه در نمایش خیمه شب بازی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =