کد خبر: 223057
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۵
مورگان

برند بریتانیایی مورگان که زمانی اعتبار زیادی بین تولیدکنندگان خودروهای اسپرت با ظاهر کلاسیک داشت، قصد دارد با طراحی پلت‌فرم آلومینیومی جدیدش، دوباره به دنیای اسپرت‌سازان برگردد.

به گزارش «اخبار خودرو»، این بار قرار نیست فقط شاهد استفاده از بدنه‌های کشیده باشیم، بلکه این کمپانی قول داده است پیشرانه کاملا جدید و شایسته‌ای را زیر کاپوت این خودرو قرار دهند.

با تمام شدن سال جاری مورگان نیز باید ۵۰‌ساله شدن کسب‌وکارش را جشن بگیرد. در سال‌های ابتدایی فعالیت مورگان، آنها فقط از پیشرانه V8 استفاده می‌کردند که توسط ب‌ام‌و برای آنها تامین می‌شدند. این خودروها مورگان آئرو ۸ و پلاس ۸ نام گرفتند که هرکدام عضوی از تاریخ خودروهای کلاسیک و اسپرت بریتانیا به‌حساب می‌آیند.

اما در مورد این محصول جدید آنها ترجیح داده‌اند که سراغ پیشرانه 6سیلندری بروند که احتمالا از سیستم‌های پرخوران استفاده می‌کند.

فعلا مورگان قول داده است از این پیشرانه جدید طی سال میلادی آتی بهره ببرد، اما برای دیدن نمای ظاهری محصول نهایی مورگان باید تا سال ۲۰۲۰ صبر کنیم.

همچنین مورگان تایید کرده است که این محصول جدید از لحاظ توان نهایی در جایگاه بالاتری نسبت به نسخه رودستر، پلاس ۴ و ۴/۴ قرار می‌گیرد، اما قرار نیست به‌عنوان جایگزین مستقیم آئرو ۸ و پلاس ۸ مطرح شوند، چراکه جایگزین آنها طی چند سال آینده معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

آخرین اخبار