مقامات آلمانی در حال بررسی اقدام قانونی علیه فولکس‌واگن به‌خاطر فروش 6700‌دستگاه خودرو تست پیش‌تولیدی به‌عنوان خودروهای جدید یا کارکرده در اروپا و آمریکای شمالی هستند.

به گزارش «اخبار خودرو»، خودروهایی که کمپانی تولیدکننده برای انجام تست‌های میدانی یا اخذ استانداردهای لازم برای تولید تحویل ارگان‌ها می‌دهند، قابلیت فروش به مشتریان را ندارند، اما ظاهرا فولکس‌واگن با فروش این خودروها قصد داشته است،‌ هم سودآوری خود را افزایش دهد و هم آمار تولیدش را بالا ببرد. 
مقامات آلمانی در حال بررسی اقدام قانونی علیه فولکس‌واگن به‌خاطر فروش 6700‌دستگاه خودرو تست پیش‌تولیدی به‌عنوان خودروهای جدید یا کارکرده در اروپا و آمریکای شمالی هستند. این خبر را رسانه‌های آلمانی ازجمله اشپیگل منتشر کرده‌اند. این خودروساز قبلا اذعان داشته گزارش‌های اشتباهی به اداره حمل‌ونقل فدرال آلمان داده و آن‌ها نیز خواهان فراخوان خودروهای تحت‌تاثیر شده‌اند. از میان 6700‌دستگاه نمونه پیش‌تولید بین سال‌های 2006 تا 2018 که فولکس به فروش آن‌ها اعتراف کرده، حدود 4هزار دستگاه به مشتریان آلمانی تحویل و باقی نیز وارد بازارهای اروپایی و آمریکای شمالی شده‌اند. البته تحقیقات اشپیگل نشان می‌دهد 9‌هزار خودرو با وضعیت ساخت نامشخص بین سال‌های 2010 تا 2015 وجود دارند و این مشکل می‌تواند گسترده‌تر نیز باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =