کد خبر: 223125
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
داتیس‌خودرو

شرکت داتیس‌خودرو نیز با توجه به مشکلات پیش‌رو در صنعت خودرو، در تلاشی مستمر کوشیده تا خدماتی درخور شأن مشتریان خود ارائه دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»،  فروش و خدمات پس از فروش به‌عنوان دو مولفه اصلی صنعت خودرو، مکمل یکدیگر هستند و برای مشتریان، خدمات پس از فروش و دسترسی راحت جهت خرید از نکات مهم است. خدمات ارائه شده به مشتریان خاص این بخش از بازار نیاز به کیفیت بالایی دارد که باعث شده شرکت‌های فعال در این بخش همواره به ارتقای کمی و کیفی در تمام عرصه‌ها حساس باشند. شرکت داتیس‌خودرو نیز با توجه به مشکلات پیش‌رو در صنعت خودرو، در تلاشی مستمر کوشیده تا خدماتی درخور شأن مشتریان خود ارائه دهد. هلدینگ داتیس معتقد است که مجموعه‌های موفق باید در راستای رضایت و رفاه مشتریان در دسترسی آسان‌تر برای خرید و دریافت خدمات پس از فروش مناسب قدم بردارند. بر همین اساس هلدینگ داتیس به اطلاع می‌رساند جهت پاسخگویی بهتر، علاوه‌بر بازگشایی شعبه دوم در محدوده رسالت در روزهای آتی، شعبه سوم را هم درخیابان ولیعصر افتتاح خواهد کرد. رسالت اصلی داتیس خودرو، ارائه خدمات متفاوت در جهت رفاه هر چه بیشتر مشتریان این مجموعه است .

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دارکوب IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    1 0
    ای کاش داتیس خودرو ابتدا نسبت به اخذ مجوز و ایجاد زیر ساخت های لازم اقدام می کرد و سپس نسبت به انعقاد قرارداد با مشتریان خرید ولوو قرارداد می بست ، قطعا کسی که خودروپی ولوو ثبت نام کمرده است ، خواهان تحپیل و دریافت و موفقیت شرکت است ، نمی دانم چرا این شرکت در قبال مشتریان بی مسولیت است ، مشتری از کجا بیاورد مابه التفاوت ارزی و تعرفه به داتیس خودرو و دولت بدهد . مگر سر گردنه است ، یک کارمند چقدر درآمد دارد که بخواهد پول زور به دولت و داتیس خودرو بپردازد ، این مدل ثبت نامی در سایر کشورها خیلی معمولی است و اصلا لاکچری نیست ، کمیته قیمت گذاری باید همه جوانب را در نظر بگیرد ، مشتری داتیس خودرو یکسال و نیم در انتظار تحویل خودروی خود بوده است
  • مشتری داتیس خودرو IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
    0 0
    توپ تانک فشفشه ، ولوو باید داده شه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =