کد خبر: 223171
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
محصولات ایران خودرو

شرایط تبدیل متمرکز و پیوسته دی ماه 97 محصولات ایران خودرو از تاریخ 05/10/97 الی 30/10/97 راس ساعت 9 صبح مطابق شرایط و جداول پیوست اعلام می شود

به گزارش «اخبار خودرو»،شرایط تبدیل متمرکز و پیوسته دی ماه 97 محصولات ایران خودرو از تاریخ 05/10/97 الی 30/10/97 راس ساعت 9 صبح مطابق شرایط و جداول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم برای مشتریان مربوطه اطلاع رسانی کافی نمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

1 .شرایط این بخشنامه صرفا جهت تبدیل خودروی قرارداد مشتریان بود و کاملا اختیاری می باشد و فقط بنا به درخواست مشتریان محترم قابل اقدام است.

توجه:

لازم به ذکر است که اعلام رضایت کتبی مشتری در محل نمایندگی جهت تبدیل، شرط اساسی انجام فرآیند تبدیل در سیستم نمایندگی می باشد و ضروریست نمایندگان محترم ضمن رعایت این موضوع کلیه تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز شکایات حقوقی مشتریان در خصوص این بخشنامه را در نظر بگیرند.

2 .این بخشنامه جهت تبدیل خودروی قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش و دارای دعوتنامه بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده باشد.

3 .قیمت فروش تمام خودروهای قید شده در مقصد تبدیل، بر اساس آخرین لیست قیمت مصوب ماهانه شرکت و دستور العمل های جاری قیمت گذاری تعیین می گردد. هر زمان که به روز رسانی و تغییر شرایط بخشنامه تبدیل متمرکز و پیوسته ضروری تشخیص داده شود، پس از اطلاع رسانی از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها، راساً توسط معاونت بازاریابی و فروش اقدام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =