کد خبر: 223249
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
محصولات ایران خودرو

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از اعلام سیاست‌های وزارت صنعت در مورد قیمت خودروهای مشمول قیمت گذاری و سایر خودروها در ۵ شنبه این هفته خبرداد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از تسنیم، عباس تابش  با اشاره به اینکه کلیه سیاست‌های وزارت صنعت در مورد قیمت خودروهای مشمول قیمت گذاری و سایر خودروها 5 شنبه این هفته اعلام خواهد شد، اظهارداشت: در این سیاست گذاری توجه جدی به حقوق مصرف کنندگان شده است.

 تعهدات 2300 دستگاهی هاوال؛ موجودی 400 خودرو

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص وضعیت تحویل خودروهای هاوال به مشتریان نیز گفت: تعهدات شرکت در مورد این خودرو 2300 دستگاه است اما موجودی شرکت فقط 400 دستگاه بوده و امکان تولید هم نیست.

وی افزود: در سیاست‌گذاری جدید برای مشتریان هاوال که هنوز خودروهای خود را تحویل نگرفته تناسبی ایجاد کرده ایم تا حقوق آنها تأمین و رضایت آنها بدست آید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    0 0
    اگر امکان تولید هاوال نیست ، پیشنهاد می کنم که این 1900 دستگاه را از کشور چین یا هر کشور دیگری که آن را تولید می کنند وارد کنند.
  • داود DE ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    5 0
    وی افزود: در سیاست‌گذاری جدید برای مشتریان هاوال که هنوز خودروهای خود را تحویل نگرفته تناسبی ایجاد کرده ایم تا حقوق آنها تأمین و رضایت آنها بدست آید. مثلا بهشون پراید سوپر دولوکس میدن خخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    0 0
    الان چند ماهه که مردم سرگردونن قرار بود دیروز قیمت ها رو اعلام کنن ولی بازم اعلام نکردن مثلا با این وقت کشی می خوان حقوق مصرف کننده ها رو تامین کنن؟ ما که میدونیم اول و آخرش مصرف کننده متضرر اصلی این افزایش قیمت هاست پس دیگه اینقده این دست اون دست نداره بذارید این دو خودروساز داخلی هر جوری که دوست دارند مردم رو نقره داغ کنن و با هر قیمتی که دلشون می خواد این ماشین های بی کیفیتشون رو بدن دست مردم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =