کد خبر: 223332
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵
ناتلیوس

ناتلیوس نیز از همین روند پیروی کرده و باوجوداینکه از پلت‌فرم فورد ادج استفاده می‌کند، باطن ساده آن به خاطر استفاده از ظاهر شکیل و جلوپنجره لوکس، قابل‌دیدن نیست.

به گزارش «اخبار خودرو»، باتوجه‌به افت فروش سدان‌ها لینکلن برای مدل سدان لوکس کانتیننتال فروش چندان بالایی را تجربه نکرد و حتی درهای لوکس و برعکس این خودرو نیز نتوانست نظر مردم را نسبت‌به خرید آن جلب کند. متاسفانه شرایط برای خودروهای سواری در ایالات‌متحده سخت‌تر از هر وقت دیگری شده است و امروز شاهد هستیم که آن‌ها سهمی ۲۹درصدی از کل بازار خودرو ایالات‌متحده دارند.

عمده بازار به خودروهای سگمنتی با سه حرف S، U و V اختصاص پیداکرده است. بنابراین درست برخلاف فروش فوق‌العاده و غیرقابل‌انتظار نسل جدید نویگیتور و فروش مناسب کراس‌اوور تازه متولدشده MKX به‌عنوان یک سواری میان‌سایز پنج‌سرنشینه ارتفاع گرفته، سدان‌های این برند از اقبال آن‌چنانی در بازار خودرو برخوردار نبوده‌اند.

به‌این‌ترتیب آن‌ها درنظر گرفته‌اند که به همین روال ادامه دهند و به‌جای هدر دادن شاسی و پلت‌فرم خودروهای سواری، آن‌ها را مرتفع‌تر کرده و فروش بیشتری را رقم بزنند.

ناتلیوس نیز از همین روند پیروی کرده و باوجوداینکه از پلت‌فرم فورد ادج استفاده می‌کند، باطن ساده آن به خاطر استفاده از ظاهر شکیل و جلوپنجره لوکس، قابل‌دیدن نیست. چراغ‌های پرجزئیات و خطوط استفاده‌شده روی بدنه این خودرو باعث شده‌اند ارتفاع بالای آن کاملا طبیعی به نظر برسد. اما در داخل کابین ناتلیوس شاهد فضای بسیار مناسبی برای راحتی سرنشینان هستیم و البته هیچ خبری از پلاستیک خشک استفاده‌شده در فورد ادج هم نیست. اما با استفاده از آخرین نسخه سیستم مولتی‌مدیا فورد به نام SYNC3، این خودرو کاملا لوکس جلوه می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =