کد خبر: 223365
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
واردات خودرو

تصویب‌نامه هیات وزیران درخصوص ثبت سفارش برای واردات خودروهای سواری ابلاغ شد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از ایران جیب، تصویبنامه هیات وزیران درخصوص ثبت سفارش برای واردات خودروهای سواری ابلاغ شد.

تصویبنامه مصوب جلسه مورخ ۹ دیماه ۹۷ هیأت وزیران درخصوص ثبت سفارش برای واردات خودروهای سواری، طی نامه شماره ۱۳۷۱۶۱در تاریخ ۱۶ دیماه ۹۷ توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ گردید.

متن این مقرره (نسخه ابلاغی) را مشاهده نمایید:

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دارکوب IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    0 0
    نوش دارو پس از مرگ سهراب ، چرا باید وضعیت صنعت خودرو و قیمت آن بالاخص خودروهای وارداتی به اینجا می رسید؟؟؟ چرا باید با این نرخ ارز تعرفه بالا چنین باشد ، وقتی خودرو سازان داخلی متعهد نیستند ، چرا مردم باید هزینه تا کارآمدی تولیدکنندگان داخلی را بپردازند ، ای کاش تعرفه واردات خودرو صفر می شد ، و یا در حد ۱۰ درصد تعیین می شد.
  • دارکوب IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    0 0
    احتمالا منظور این بخشنامه صرفا خودروهای وارد شده به قلمرو کشور در مناطق آزاد و گمرکات کشور است ، پس تکلیف بقیه خریداران که پول خودرو را در سال ۹۶ پرداخت کرده اند و خودرویشان توسط وارد کننده به گمرک وارد نشده و در کشور ثالث یا مبدا وجود دارد ، پس تکلیف بقیه مشتریان چه می شود ؟؟؟!!اینکه شد تبعیض ...،، یا این مصوبه را صادر نمی کردید و یا اگر این مصوبه صادر شده ، می بایستی منافع همه خریداران خودروی وارداتی را تامین می کرد !!!!!جای بسی تعجب است .....چرا وقتی خودرو هایی که در خارج از کشور هستند و پول آنها نیز پرداخت شده ، نباید اجازه ورود به کشور داشته باشند؟؟؟!!پس تکلیف ما مشتریان داتیس خودرو که ولوو خریداری کردیم چه می شود؟؟؟؟؟!!!!ماشین نا رو کی تحویل می دهید ؟؟؟!!! فکری به حال ما کن
  • دارکوب IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    0 0
    تکلیف مشتریانی که خودروهای آنها وارد نشده است چه می شود ، مشتریان داتیس خودرو مدت ۲ سال است که منتظر خودروی خود هستند، چرا اجازه واردات واوو ها را نمیدهید ،‌ پول آنها پرداخت شده و بدون انتقال ارز انجام خواهد شد ، تکلیف مشتری چیست اگر شرکت و دولت کوتاهی کرده اند؟؟!!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =