گروه خودروسازی سایپا در راستای تعامل هرچه بیشتر میان صنعت و مراکز علمی و تخصصی و با هدف استفاده از ظرفیت‌های داخلی، بهره‌مندی از مجموعه های دانش بنیان و فعالان قطعه سازی و ایده‌های ناب در صنعت خودرو، از تمامی صنعت‌گران، دانشگاهیان و نخبگان کشور جهت ارائه هرگونه طرح و پیشنهاد علمی و عملی به منظور توسعه داخلی‌سازی قطعات، تولید محصولات جدید و کاهش ارزبری در صنعت خودرو دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،در این فراخوان، از کلیه علاقه‌مندانی که هرگونه پژوهش مطالعاتی، طرح علمی و یا ایده ناب قابل اجرا در زمینه طراحی، ساخت و کاربری قطعات خودرویی دارند، جهت همکاری و بررسی توانمندی و تعاملات فی مابین با موضوع داخلی سازی قطعات خودرو دعوت به همکاری می شود.

گروه خودروسازی سایپا از 18 تا 21 دی ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران آماده انجام مذاکرات جهت اجرای طرح های ارائه شده و ایده های ناب علاقه مندان به صنعت خودرو است. 

گفتنی است گروه خودروسازی سایپا برای نخستین‌بار در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران جهت معرفی فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های ایرانی، فضایی را به این شرکت ها اختصاص داده تا قطعات و محصولات تولیدیشان در صنعت خودرو را که به همت متخصصان داخلی طراحی و تولید شده، در معرض نمایش عمومی قرار دهند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خیام IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
    0 0
    گویند : شاعر چو به تنگ آید بر سر جفنگ آید !!!؟؟؟ اینا هر وقت به تنگ میان و میبینن سود مفتی که میرفت تو جیبشون داره کم میشه یه شوآفی برگزار میکنن و فرا خان میدن ؛ شما اگر اینکاره بودی واقعا" چرا قبلا" فراخوان ندادی ؟ بابا یکم از جدتون چین یاد بگیرین بیست سال نیست خودرو ساز شده ؛ شما چی گاری ساز شده اید !؟ پراید بهترین ماشین دنیاست چرا چون سود یامفت زیادی نصیبتون میکنه ؛ دقیقا" مثل مواد فروش ها شدن !؟ حالا سالی صدها یا هزاران کشته هم از پراید اتفاق بیفته اصلا" مهم نیست براشون ؛ خدایا چند تا ایرانی وطن پرست نیست که سکان اقتصاد و صنعت و سیاست این مملکت رو بدست بگیره !!؟؟
  • جمال ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
    0 0
    ما كه نخبه تر از ايران خودرو و سايپا در جهان نديديم ، هيچ نخبه اي به اين قشنگي نميتونه مردم رو وادار به خريد اشغالهاي بي كيفيت با قيمت گزاف بكنه ، خدا از سرتون نگذره

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =