کد خبر: 223405
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۹

تکنولوژی‌هایی مانند اتصال ماشین به تلفن همراه، ویژگی‌های امنیتی و خدمات از راه دور و سرگرمی، ‌نیسان ماکسیما را به یک ماشین منحصر به فرد تبدیل کرده است.

برند نیسان بی شک یکی از برندهای محبوب ماشین در ایران و جهان است. این کمپانی در سال‌های اخیر با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا خودروهای قدرت مند و بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. به همین دلیل در بازار ایران همیشه یکی از انتخاب‌های اول برای خرید ماشین خوب، برند نیسان است.

در بین مدل‌های سدان نیسان، که از بهترین سدان‌های موجود در بازار است، نیسان ماکسیما و نیسان التیما پرفروش‌ترین و محبوب ترین سدان نیسان است. انتخاب برای خرید خودرو بین این 2 مدل کار بسیار دشواری است زیرا هرکدام از این خودروها خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند که آنها را خاص و محبوب کرده است.

در ادامه برای اینکه شما با ویژگی‌ها و مشخصات جزئی این دو مدل بیشتر آشنا شوید آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما در سال 2017 به عنوان خودروی برتر سدان اسپرت معرفی شد. نیسان ماکسیما با خطوط براق و ویژگی‌های برتر، دارای طراحی بدنه زیبا و اسپرت می‌باشد. طراحی آیرودینامیکی این ماشین باعث عملکرد بهتر آن نسبت به مدل‌های دیگر نیسان شده است. حجم موتور به‌کار رفته در نیسان ماکسیما 3.5 لیتر V6 می‌باشد. حداکثر توان موتور در این ماشین 300 اسب بخار است. امکاتانی که در نیسان ماکسیما به‌کار رفته است این خودرو را از هم رده‌های آن مانند نیسان التیما کمی‌ متمایز می‌کند. در مقایسه با نیسان التیما، نیسان ماکسیما بسیار سرگرم‌کننده‌تری است. امکانات اسپرتی که برای این ماشین درنظر گرفته شده است باعث کنترل فرمان نرم‌تر، تغییر جهت سریع‌تر و نیز همچنین کنترل بنزین بهتر شده است.

در طراحی داخلی نیسان ماکسیما از هر چیزی که شما به آن علاقه دارید و برای یک سدان چهاردر انتظار دارید، یک طراحی بسیار اسپرت و جوان پسندتر درنظر گرفته شده است. علاوه بر این انواع امکانات لوکسی که در این ماشین به کار رفته است رانندگی در این ماشین را به یک تجربه لذت بخش تبدیل می‌کند. صندلی‌های چرم در جلو و پشت ماشین ‌و نیز صندلی‌هایی با قابلیت تنظیم دما در جلوی ماشین باعث راحتی هرچه بیشتر راننده می‌شود.

تکنولوژی‌هایی مانند اتصال ماشین به تلفن همراه، ویژگی‌های امنیتی و خدمات از راه دور و سرگرمی، ‌نیسان ماکسیما را به یک ماشین منحصر به فرد تبدیل کرده است. با استفاده از آپشن‌های موجود در نیسان ماکسیما، این ماشین می‌تواند تمام اطلاعات سفر را بر روی مانیتور خود به شما نشان دهد. این آپشن می‌تواند در هنگام رانندگی در جاده به هوشیاری بیشتر شما کمک کند. علاوه بر این، هنگامی‌که شما در حالت خواب آلود رانندگی کنید نیسان ماکسیما این اتفاق را تشخیص خواهد داد و به شما هشدار می‌دهد. این آپشن‌ها امنیت شما را در سفر تضمین می‌کنند.

نیسان التیما

نیسان التیما یک سدان سایز متوسط است که در بین رانندگان جوان محبوبیت بسیار زیادی دارند. در مقایسه با نیسان ماکسیما، نیسان التیما یک طراحی اسپرت مشابه با آن را ارائه می‌دهد. تنها تفاوت در طراحی خارجی این در خودرو این است که نیسان التیما حدود یک اینچ بلندتر و یک اینچ نازک‌تر از نیسان ماکسیما می‌باشد. اما بر خلاف طراحی خارجی، در طراحی داخلی نیسان التیما فضای بسیار بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

تکنولوژی‌هایی که در این ماشین به کار رفته است باعث می‌شود حواس پرتی‌های شما در رانندگی به حداقل برسد و با انواع کنترل‌های خودکار که در ماشین کار گذاشته شده است شما می‌توانید بیشتر از جاده لذت ببرید و نیازی نیست دائم در حال کنترل ماشین خود باشید. امکانات و آپشن‌های موجود در نیسان التیما عبارت است از هشدار برخورد پیش بینی شده، ترمز اضطراری رو به جلو در هنگام تصادفات احتمالی و سیستم همیار راننده پیشرفته را نیز به همراه خود دارد.

نیسان التیما در دو مدل EPA-estimated 39 با حجم موتور 2.5 لیتر و قدرت موتور 182 اسب بخار، و مدل EPA-estimated 32 با حجم موتور 3.6 لیتری و قدرت موتور 270 اسب بخار V6 به بازار خودرو ارائه شده است. به طور کلی از لحاظ عملکرد نیسان التیما کارآمدتر از نیسان ماکسیما است. اما بسته به نیاز شما و معیار هایی که برای خرید یک سدان اسپرت خوب نیسان در نظر دارید، با آگاهی از ویژگی‌های این خودرها می‌توانید هر کدام از این 2 مدل را که مدنظر دارید انتخاب کنید.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =