نیسان جوک پلاتینیوم علاوه بر زیبایی و استایل خاص، کارایی بسیار زیادی نیز دارد. صندلی‌های بزرگ، جادار و در عین حال زیبای این ماشین فضای کافی را برای شما فراهم می‌کند.

همان‌طور که می‌دانید برند نیسان یکی از معروف‌ترین برندها در صنعت خودروسازی می‌باشد. این برند با استفاده از تکنولوژی‌های خاص و طراحی منحصر به‌ فرد خود در ساخت ماشین مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است. به طوریکه این روزها برای خرید ماشین، خرید نیسان یکی از گزینه‌های اولیه برای خریداران محسوب می‌شود.

نیسان جوک پلاتینیوم به دلیل ظاهر جمع و جور و امکاناتی که در اختیار صاحبان خود قرار می‌دهد از محبوبیت بالایی برخوردار است. این کراس‌اوور کوچک تمام آنچه که شما از خرید نیسان جوک پلاتینیوم انتظار دارید را در قبال یک قیمت کاملا منطقی به شما می‌دهد. در ادامه ویژگی‌ها و امکاناتی که این ماشین را به یکی از گزینه های مثال زدنی برای خرید نیسان تبدیل کرده است، بررسی می‌کنیم.

استایل خاص

کمپانی نیسان در سال 2018 تغییراتی را در سری نیسان جوک پلاتینیوم ایجاد کرد که باعث بهبود عملکرد و نیز زیباتر شدن استایل ماشین شد. این تغییرات با توسعه دادن چراغ‌های جلوی ماشین، شیشه‌های جلو و عقب ماشین و نیز مه‌شکن اتفاق افتاد. علاوه بر این درون چرخ ها نیز چراغ های ریز کوچکی تعبیه شده اند و نور تزئینی زیبایی ایجاد کرده‌اند. این ویژگی برای افرادی که تمایل دارند از سلایق شخصی خود در طراحی ماشین استفاده کنند بسیار کاربردی است و به عنوان یک آپشن در خودرو در نظر گرفته شده است. زیرا می‌توانند رنگ نورهای درون چرخ های ماشین خود را مطابق با سلیقه خود تغییر دهند. همه این ویژگی‌ها همراه چراغ های مدل بومرنگی باعث ایجاد یک استایل جدید در نیسان جوک پلاتینیوم 2018 شده است.

کارایی بالا

نیسان جوک پلاتینیوم علاوه بر زیبایی و استایل خاص، کارایی بسیار زیادی نیز دارد. صندلی‌های بزرگ، جادار و در عین حال زیبای این ماشین فضای کافی را برای شما فراهم می‌کند. اگر از ماشینی که می‌خرید انتظار یک استایل کوچک و در عین حال اتاق جا دار را دارید خرید نیسان جوک پلاتینیوم می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. زیرا در صورتی که در شرایط خاص نیاز به حمل بار زیادی داشته باشید این ماشین با اتاق جادار خود می‌تواند کمک زیادی به شما کند. برای افرادی که در کنترل ماشین های بزرگ خوب عمل نمی‌کنند نیسان جوک بسیار مناسب است زیرا ابعاد کوچک آن باعث می‌شود راننده کنترل کامل بر روی ماشین داشته باشد و در عین حال نیز تمام امکانات یک ماشین با اندازه بزرگ‌تر را در طراحی خود جا داده است.

قدرت اجرایی بالا

نیسان جوک پلاتینیوم برای رانندگی سطح بالا طراحی شده است. نیسان برای این خودرو موتورهای متفاوتی در نظر گرفته است که دارای قدرت متفاوتی هستند. پرقدرت ترین موتوری که برای این خودرو در نظر گرفته شده است، DIG-T 190 نام دارد که از نوع بنزینی است. این موتور توربو شارژ، به نیسان جوک پلاتینیوم کمک می کند تا سرعت و شتاب قابل توجهی داشته باشد. سایر موتورهای درنظر گرفته شده برای این مدل نیسان عبارت است از DIG-T 115 بنزینی و dCi 110 دیزلی که نسبت به DIG-T 190 قدرت کمتری ارائه می‌کنند. احتمالا موتور دیزلی در ایران در دسترس نخواهد بود.

راحتی کافی

برخلاف بسیاری از کراس اوورهای دیگر که در محدوده قیمتی نزدیک به نیسان جوک پلاتینیوم  قرار دارند، این خودرو امکاناتی مانند صندلی‌های چرم با قابلیت گرم شدن و نیز کنترل دمای پیشرفته را ارائه می‌دهد. همچنین این قابلیت فراهم شده است که  به راحتی و با فشار دادن دکمه استارت بدون نیاز به سوئیچ ماشین خود را روشن کنید. امکاناتی که نیسان در این مدل در اختیار مشتریان خود قرار داده است خرید نیسان جوک پلاتینیوم را به صرفه‌تر کرده است.

تکنولوژی به‌کار رفته در این ماشین

امروزه برای هر فرد، یکی از معیارهای انتخاب و خرید خودرو تکنولوژی‌های به‌کار رفته در آن است. نیسان جوک پلاتینیوم نیز در این زمینه مشتریان خود را ناامید نکرده است و برای آن‌ها گنجینه‌ای از امکانات و ابزارهای پیشرفته را فراهم کرده است.

بهره‌گیری از یک دوربین 360 درجه برای کنترل محیط اطراف، بالابردن امنیت ماشین و جلوگیری از برخوردهای احتمالی و کیسه‌های هوای کافی برای همه سرنشینان خودرو، نیسان جوک پلاتینیوم را به یک ماشین ایمن و مطمئن تبدیل کرده است. درون اتاق خودرو نیز نمایشگر با کیفیت به همراه تعداد زیادی کلید کنترل تعبیه شده است تا راحتی را برای سرنشینان فراهم کند. با وجود این تجهیزات و تعداد زیادی امکانات ریز و درشت دیگر، خرید نیسان جوک پلاتینیوم به یکی از بهترین گزینه‌های خریداران ماشین تبدیل شده است.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =