کد خبر: 223448
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

شرکت مدیران‏ خودرو در آستانه دومین سال حضور «ام ‏وی ‏ام ایکس22» در بازار خودرویی ایران و ورود به سومین سال عرضه آن در نظر دارد از مشتریان و مالکان این کراس‌اوور محبوب بخواهد زیباترین خاطرات خود و هریک از اعضای خانواده‏شان را که «ایکس22» نیز در آن حضور داشته است، با مدیران خودرو به اشتراک بگذارند. 

به گزارش «اخبار خودرو»، لحظات زندگی نعمتی است گران که خاطرات شیرین آن می‌تواند بیاد ماندنی ‏ترین لحظه زندگی هر فرد باشد. یادآوری و به اشتراک‌گذاری خاطرات خوب امید، اعتماد و آرامش ما را دوچندان خواهد کرد. 
شرکت مدیران‏ خودرو در آستانه دومین سال حضور «ام ‏وی ‏ام ایکس22» در بازار خودرویی ایران و ورود به سومین سال عرضه آن در نظر دارد از مشتریان و مالکان این کراس‌اوور محبوب بخواهد زیباترین خاطرات خود و هر‌یک از اعضای خانواده‏شان را که «ایکس22» نیز در آن حضور داشته است، با مدیران خودرو به اشتراک بگذارند. 
به این منظور کمپین «یاد شو»  با هدف دریافت زیباترین جمله توصیفی از بهترین و شیرین‏ترین خاطره شما و اعضای خانواده همراه با «ایکس22»  در وب‏سایت رسمی شرکت مدیران‏خودرو راه‏اندازی شده است. برای شرکت در این کمپین و مسابقه کافی است با مروری‌بر خاطرات شیرین خود، با کوتاه‏ترین و زیباترین جمله احساس خود را بیان کنید. 
همچنین از بین عکس‏ های خاطره‌انگیز، مرتبط ‏ترین محتوا را به همراه آن جمله در صفحه اینستاگرام مدیران‌ خودرو آپلود کنید و آن را با ما به اشتراک بگذارید. 
به بهترین و زیباترین محتوا ارائه‌شده جایزه نفیسی اهدا خواهد شد. برای شرکت در مسابقه لازم است مراحل زیر طی شود: 1. صفحه اینستاگرام @official.mvm dرا دنبال کنید. 2. زیباترین جمله درباره خودرو ایکس22 را بنویسید و به همراه یک عکس یا فیلم زیبا از خودرو خودتان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید و #یادشو را تگ کنید (در جمله خود حتما از ایکس۲۲ استفاده کنید) 3. اگر صفحه شما پرایوت (خصوصی) است، می‏توانید جمله، عکس یا فیلم خود را برای ما به‌صورت دایرکت ارسال کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =