کد خبر: 223458
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸

کمپانی کیا در نسل جدید سورنتو طراحی بسیار جذاب و دلپذیری ارائه کرده است. رینگ های آلیاژی که ترکیبی از آلومینیوم و کروم هستند ماندگاری و جلوه بسیار خوبی به چرخ های ماشین داده است.

کیا سورنتو 2018 یک SUV متوسط است که امکاناتی متفاوت‌تر از رقبای خود را به سرنشینان خود ارائه می‌دهد. کیا سورنتو در دو مدل پنج سرنشینه و هفت سر نشینه در بازار موجود است. کمپانی کیا مدل سورنتو خود را کمی‌ بزرگ‌تر از یک SUV متوسط به بازار عرضه کرده است. اما با این حال باز هم از SUV های بزرگ، کوچکتر و خوشایند تر است. کیا سورنتو 2018 با مدل 2017 آن تفاوت چندانی ندارد و فقط چند مورد کوچک در ماشین تغییر کرده است. با این حال خرید و فروش کیا سورنتو سهم زیادی در بازار ایران به خود اختصاص داده است.

در ادامه این مطلب می‌خواهیم به دلایلی که شما را مجاب به خرید کیا سورتنو 2018 می‌کند بپردازیم. در واقع مزایا و معایب کیا سورنتو 2018 را برای خرید و فروش خودرو در بازار بررسی خواهیم کرد. تا به تصمیم گیری شما کمک کنیم.

چند دلیل مهم برای خرید کیا سورنتو2018

طراحی خارجی اسپرت و جذاب

کمپانی کیا در نسل جدید سورنتو طراحی بسیار جذاب و دلپذیری ارائه کرده است. رینگ های آلیاژی که ترکیبی از آلومینیوم و کروم هستند ماندگاری و جلوه بسیار خوبی به چرخ های ماشین داده است. چراغ های هدلایت به کار رفته در این ماشین در نسل جدید برای دید بهتر فضای جلو ماشین تقویت شده اند. علاوه بر این یکی دیگر از عواملی که طراحی خارجی کیا سورنتو را در نگاه اول جذاب تر می کند، سپر این ماشین است که کیفیت آن در نسل های جدید کیا سورنتو بهتر شده است. این خودرو هم‌اکنون در بازار آزاد بین 600 تا 800 میلیون معامله می‌شود.

طراحی داخلی بزرگ و جا دار

مواد استفاده شده برای طراحی داخلی ماشین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. همه چیز در بهترین حالت خود طراحی شده است. تمام اندازه‌گیری‌ها در این خودرو بسیار دقیق انجام شده و فضای داخلی در نظر گرفته برای کیا سورنتو 2018 حس بسیار خوبی را به سرنشینان می‌دهد. زیرا بزرگی و جادار بودن فضای داخلی راحتی زیادی را به افراد داخل ماشین می‌دهد.

کیفیت بالا برای رانندگی

صندلی راننده و کمک در کیا سورنتو 2018 بسیار راحت و ارگونومیک طراحی شده است. کیا سورنتو تجربه رانندگی بسیار خوبی را برای راننده فراهم خواهد کرد. کمپانی کیا در نسل جدید کیا سورنتو برای جلوگیری از پیچیدن صدای باد و جاده در فضای داخلی ماشین تدابیر فوق العاده‌ای اندیشیده است. این تدابیر باعث شده لحظاتی که در این خودرو سپری می‌کنید، با آرامش زیادی همراه باشد.  فرمان نرم و هدایت راحت ماشین کیفیت رانندگی با این ماشین را تا حد زیادی بالا می‌برد.

مصرف سوخت اقتصادی

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که خرید کیا سورنتو را توجیه می‌کند این است که مصرف سوخت این ماشین نسبت به خودروهای هم سطح آن بسیار کمتر است. کیا سورنتو در هر 100 کیلومتر 7.2 لیتر بنزین مصرف می‌کند که نسبت به مدل های قبلی آن 0.6 لیتر کمتر است.

عملکرد عالی

کمپانی کیا در مدل سورنتو 2018 خود آپشن‌های زیادی را برای موتور در نظر گرفته است که باعث عملکرد فوق العاده در این ماشین شده است. موتور استاندارد 2.4 لیتری که مصرف سوخت پایینی دارد و توربو 4 سیلندری آن قدرت زیادی را به موتور داده است. حداکثر قدرت موتور 240 اسب بخار است. همه این ویژگی‌ها باعث شده است خرید کیا سورنتو یک خرید منطقی و خوب به عنوان یک کراس اوور به نظر برسد.

اما چه دلایلی موجب فروش کیا سورنتو 2018 شده است؟ در ادامه معایب این ماشین را بررسی می‌کنیم.

طراحی داخلی مشابه با رقبای خود

با وجود این که کمبود فضا در این ماشین احساس نمی‌شود، اما رقبای این مدل امکانات بیشتری را در این فضا برای سر نشینان و حتی حمل بار ارائه می‌دهند.

عدم راحتی صندلی‌های دریف دوم

درحالیکه صندلی‌های جلو ماشین بسیار راحت و استاندارد طراحی شده‌اند، صندلی‌های ردیف دوم سفت و سخت هستند. طراحی صندلی‌های ردیف دوم در کیا سورنتو 2018 ارگونومیک نبوده و حس خوبی را به سرنشینان ردیف دوم نمی‌دهد.

صندلی های ردیف سوم باریک هستند

اتاق داخلی ماشین فضای مناسبی برای قرار گیری پا و سر مسافرین دارد. اما صندلی‌های ردیف سوم کمی‌ باریک هستند. البته لازم به ذکر است که برای کودکان و نوجوانان ممکن است استاندارد باشد اما برای بزرگسالان فضای محدودی دارد.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =