کد خبر: 223478
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
گزارش تصویری سومین نمایشگاه خودرو تهران

با وجود برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در وضعیت حداقلی طی سال جاری، برگزارکنندگان نمایشگاه خودرو اصفهان امسال از شانس بیشتری برخوردارند.

به گزارش «اخبار خودرو»، با وجود برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در وضعیت حداقلی طی سال جاری، برگزار‌کنندگان نمایشگاه خودرو‌ اصفهان امسال از شانس بیشتری برخوردارند. نمایشگاه خودرو تهران سال گذشته نیز با بداقبالی روبه‌رو بود زیرا در وضعیتی برگزار شد که ثبت‌سفارش خودرو همچنان ممنوع بود اما با فاصله یک‌ماه و اندی از برگزاری آن، وضعیت ثبت‌سفارش‌ها مشخص شد و بدین‌ترتیب برخی از واردکنندگان خودرو که به‌دلیل بسته بودن ثبت‌سفارش‌ها در نمایشگاه تهران حضور نداشتند در نمایشگاه اصفهان حاضر شدند.
 این در حالی است که تنوع خودروهای موجود در  نمایشگاه تهران امسال بسیار کم‌  بود و به‌جز وارد‌کنندگان، تولیدکنندگان بزرگ بخش خصوصی نیز در نمایشگاه حضور نداشتند. 
اما حال با رسیدن به ماه‌های پایانی سال و همچنین مشخص‌شدن وضعیت  خودروهای وارداتی  باقی‌مانده در گمرک می‌توان امیدوار بود که نمایشگاه اصفهان امسال با تنوع بیشتری نسبت به نمایشگاه خودرو تهران که در ماه جاری برگزار شد، به مقصد خود برسد و تعداد شرکــــت‌های تولیدکننده خودرو در آن بیشتر از نمایشگاه تهران باشد و در عین حال تعدادی از وارد‌کننــــــــــدگان خودرو هم در آن حضور یابند. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید یاوری IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    0 0
    دروغ محض. گفتند ۹۵ درصد کسانی که خودرو وارداتی از شرکت ها پیش خرید کردند با واردات اخیر خودروها را تحویل میگیرند. یعنی مشکلشون فقط اون ۵درصد هست. به بهانه اون ۵درصد به نیمی از مردم وعده سر خرمن میدن. من که دیماه ۹۶ تلیسمان ثبت نام کردم. سازمان حمایت از مصرف کننده و تعزیرات هم شکایت کردم. هنوزم با وجود اخبار تخلیه گمرکات خبری نیست. شاید واردکننده ها نمایشگاه شرکت میکنند تا امثال من داغشون تازه تر شه.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =