کد خبر: 223504
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

پلیس راه نیروی انتظامی روز سه شنبه با اعلام برنامه محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای منتهی به مازندران، از یک طرفه شدن جاده کندوان در عصر جمعه هفته جاری خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از  پلیس راه کشور، اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 فردا (چهارشنبه) شروع می شود و تا 6 بامداد روز شنبه بیست و نهم دی ادامه خواهد داشت. 

در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس و هراز ممنوع است. 

چالوس - کرج 

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه بیست و هشتم دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همین روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود. 

- تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است. 

محور هراز 

- تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است . 
- تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 8 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه ( 27 و 28 دی ) از محور هراز ممنوع است. 

 وضعیت جوی 

بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه ، هوای امروز جاده کندوان صاف است. دمای هوای امروز این منطقه نیز هفت درجه سانتیگراد می باشد.

همچنین هوای روز چهارشنبه این محور کوهستانی نیز صاف پیش بینی شده و دمای هوا نیز منفی یک تا 7 درجه سانتیگراد در نوسان است. 

هوای روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری محور کندوان ابری همراه با بارش باران و برف و کاهش دما پیش بینی شده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =