کد خبر: 223526
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
داتیس‌ خودرو

به‌اطلاع مشتریان محترم می‌رساند از تاریخ 30دی ماه آمادگی آن را دارد تا طبق مفاد مندرج در قرارداد فی‌مابین و درصورت تکمیل‌وجه ازسوی مشتریان، خودروهای ثبت‌نامی را به‌صورت آنی تحویل مشتریان دهد.

 به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت داتیس‌خودرو در راستای ترویج فرهنگ مشتری‌مداری و در پاسخ به حاشیه‌سازی برخی رسانه‌ها و بعضی افراد که به دنبال خدشه‌دار کردن نام این مجموعه هستند، به‌اطلاع مشتریان محترم می‌رساند از تاریخ 30دی ماه آمادگی آن را دارد تا طبق مفاد مندرج در قرارداد فی‌مابین و درصورت تکمیل‌وجه ازسوی مشتریان، خودروهای ثبت‌نامی را به‌صورت آنی تحویل مشتریان دهد. درخشان‌ترین کارنامه هلدینگ داتیس، مربوط به شرکت داتیس‌خودرو است. داتیس‌خودرو با عرضه مولتی‌برند خودروهای لوکس و سوپرلوکس در کنار ارائه خدمات تخصصی پس‌از فروش، نامی خوش از خود در صنعت خودرو به جای گذاشته است. از طرف دیگر این شرکت با راه‌اندازی مرکز خدمات پس‌از فروش داتیس‌خودرو و عرضه نخستین خدمات پس از فروش خودروهای هیبرید در سطح کشور، گامی بلند در این راستا برداشته است. داتیس‌خودرو نه‌تنها نخستین موسس تعمیرگاه خودروهای هیبرید در ایران است بلکه با بهره‌گیری از پرسنل آموزش‌دیده در سطوح بالای بین المللی یکی از مجهزترین تعمیرگاه‌های جامع کشور را راه‌اندازی کرده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • دارکوب IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    6 1
    آیا منظور تحویل خودروهای ولوو است یا محصولات خودروسازان داخلی؟؟!!!امیدوارم ولووها را در اسرع وقت تحویل دهند . من خیلی منتظر تحویل خودروی ولووی خود هستمد.
  • یک شهروند IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    4 0
    مشک آنست که خود ببوید ، نه آنکه عطار بگوید ..... مسلما کسی که مشتری و خریدار خودروی ولوو است ، و در حدود یکسال و نیم منتظر تحویل خودرو است ، دوست دارد و تمایل دارد خودروی خود را تحویل بگیرد و در خصوص تحویل خودروی ولوو باید دولت و داتیس خودرو در مورد مشتریان مساعدت لازم را داشته باشند ، آیا بهتر نیست مسولان خود را جای مشتریان اینگونه شرکتها تصور کنند و از دیبد مشتری نظاره گر باشند . امید آن است که خودرو های ولوو در اسرع وقت و قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار گیرد ، اخذ ما به التفاوت ارزی و تعرفه ها از مشتری که مدت طولانی منتظر بوده کار صحیحی نیست . امیدوارم مشتری به خودروی خود با قیمت مناسب و قرارداد برسد و شرکت هم موفق به ایفای تعهدات خود شود .بقای یک شرکت و برند در مشتری مداری است
  • يك شهروند NL ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    1 0
    اگر به دنبال شركت كلاهبردار حرفه اي هستيد . اگر به دنبال سرگرداني هستيد... اگر به دنبال سود براي صاحبان سرمايه هستيد.... اگر و اگر و ..... معرفي مي كنم .... شركت داتيس خودرو . داتيس متقلب داتيس كلاهبردار . داتيس مال مردم خور
  • مسعود وهابی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    1 0
    خجالت نمیکشین؟؟۱۰۰ تا شاکی خصوصی دارین از ۱۰۰ تا ثبت نامی!!!به یکنفررر محض رضای خدا ماشین تحویل ندادین! به قیمت قطعی n فروختین اسم تکمیل وجه میگین 2n پول بده!! ؟؟؟
  • کسری DE ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    2 0
    با سلام و خسته نباشید؛ شرکت داتیس خودرو در حال حاضر، دارای حدود ۲۰۰ شاکیه که در دادسرای مفاسد اقتصادی (۲۲)، پرونده کیفری داره. بنده به عنوان ادمین یکی از گروههای شاکیان این شرکت، دارای اطلاعات کامل و جامع حدود ۱۰۰ نفر از کسانی هستم که در طول این دو ماه از این شرکت شکایت کیفری کردن و حدود ۱۳ میلیارد تومان بابت خرید خودرو به داتیس پرداختن، اما متاسفانه تا این لحظه هیچ اقدامی از سوی داتیس خودرو جهت تحویل خودرو (حتی خودروهای داخلی) و یا عودت وجه مشتری با در نظر گرفتن ضرر و زیان وارده، صورت نگرفته است. چندین و چند بار هم تاکنون به خود شرکت و پس از ناامیدی از آن، به مقامات قضایی منجمله دادستانی کل کشور، دادستانی تهران و دادسرای مناطق ۲ و ۲۲ تهران و همچنین اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، وزارت صمت، مجلس شورای اسلامی و سایر مبادی ذیربط مراجعه کردیم و امیدواریم تا با اهرم قانون، بتونیم به حقمون برسیم. ضمنا کلیه اطلاعات شاکیان اخیر، اعم از خودرو های ثبت نامی، مبالغ پرداختی و ... نزد بنده جهت ارائه به مقامات محترم قضایی محفوظه. شماره همراهم رو هم جهت اطلاع دوستانی که مثل ما گرفتار این شرکت (...) شدن و تاکنون نمیدونستن به کجا جهت شکایت مراجعه کنن میزارم تا در صورت تمایل با من تماس بگیرن و بنده راهنمایی شون کنم. 09212742105
  • علي US ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    0 0
    با سلام، بنده ٩٦/٥ يكدستگاه ولوو ثبت نام كردم و پس از آنكه متوجه شدم ثبت نام و پيش فروش داتيس خودرو غير قانوني بوده و عملاً امكان تحويل خودرو وجود ندارد، در تاريخ ٩٧/٠١/١٩ انصراف دادم و تا به امروز به بهانه هاي گوناگون حتي ١ ريال هم پس نداده اند. به ناچار دست به دامن قانون شده ام و هر جا كه امكانش بوده، از ايشان شكايت كردم.
  • امین US ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    0 0
    ادم از فرط تحیر نمیدونه چی بگه ! دو ماه پیش با من تماس گرفتن و گفتن تکمیل وجه کن ماشینت امادست !! ۱۰ روز بعد همراه با ماشین یک حواله ی ۵ میلیونی هم به عنوان سود مشارکتت میگیری !! من ساده لوح هم انجام دادم و حالا میگن باید به نرخ روز باید یک مبلغ دیگه هم بدم !! خب من اگه میخواستم این کارو کنم همون موقع به نرخ روز میرفتم از بازار خودرو می‌خریدم نه اینکه بعد از ۶ ماه و کلی دادگاه رفتن و بی‌ماشین بودن ، بخوام یه پول اضافه بر اون زمان هم بدم. . .
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    2 0
    سلام داتیس خودرو ... تا الان حدود ۲۰۰ شاکی در شعبه ۲۲ مفاسد اقتصادی دارد و تاکنون یک خودرو هم تحویل نداده است من خودم حدود دوسال هست ثبت نام و تکمیل وجه کردم ولی با دلایل غیر منطقی و عوام فریبی از تحویل دادن خودرو طفره می ره الانم اصل پولمان رو هم پس نمیده
  • رسول IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    1 0
    یک سال و نیمه که قرار داد ولووs90 با من نوشتن الان نه ماشینی دارن که بدن نه پولی
  • حسن IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    4 0
    از مدير اين سايت خواهش مي كنم هيچ متني از اين شركت قرار ندهد. بعد از ١/٥ سال شما كلاً ٥ دستگاه ولو در گمرك شهريار داريد كه اصلا نمي توانيد ترخيص كنيد ( درسته كه نمايندگي هيكو را گرفتيد و در وزارت صمت ثبت شده آنهم در يك ماه گذشته) ولي دو مدل ماشيني كه از ولو داريد تا به حال وارد ايران نشده و ترخيص نمي شود و نخواهد شد شما خلاف قوانين از مردم پول گرفتيد اين شركت نه پول مردم را پس مي دهد و نه متعهد به قراردادش است بعد از ٥ماه هنوز پول كساني كه قرارداد خود را كنسل كرده اند را پس نداده اين شركت چندين كار خلاف انجام داده است (فروش ماشين هاي خارجي سال ٩٥ و تحويل نداده و حدود ٣٠ شاكي در دادگاههاي مختلف دارد فروش خودرو ولو در سال ٩٦ كه مي دانسته نمي تواند آنها را تحويل دهد و وارد كند پول گرفته و پول را پس نميدهد آقايان علينقي ها گفتن اگر بتوانن ولوو از گمروك ترخيص كنن با قيمت ١/٥ ميليارد بفروش مي رسد يعني ٣ برابر قيمت قرارداد فروش خودروهاي داخلي در سال ٩٧ با قيمتهاي غير باور و تنظيم قرارداد كاملا مجهول كه هر شخص براي گرفتن ماشين بايد بيش از قيمت خودرو در بازار پرداخت كند
  • یک شهروند IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    2 0
    شرکت داتیس خودرو و دوپلت باید در قبال مشتریان و خریداران خودروی ولوو مسولیت پذیر باشند ، در سال ۹۶ در زمان ثبت نام این شرکت مجوز نداشته و اخیرا در دی ماه ۹۷ مجوز و لوح گرفته که در این شرایط مثل قراردادشان تکه کاغذی بیش نیست ، مسولان و پرسنل این شرکت استادانه جواب مشتری را می دهند و پاسخ قانع کننده ای نمی دهند ، پول مردم را بی ارزش کردند و سر کار گذاشتند . تازه می گویند تقصیر ما نیست که خودروی شما ثبت سفارش و وارد نشده است .
  • هم وطن IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    2 0
    کدام کارنامه درخشان ؟؟!! این شرکت کی و کجا به مشتری ولوو تحویل داده است ، مردم کور نیستند ، عملکرد این شرکت قابل بررسی است ، به عمل کار برآید به سخندانی نیست، چه هلدینگی که موفق ترین شرکتش داتیس خودرو است ؟؟!!!
  • مشتری داتیس خودرو IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
    1 0
    توپ تانک فشفشه ، ولوو باید داده شه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =