مگان از آن دسته خودروهای جذابی است که با اینکه دیگر در کشور وارد و یا مونتاژ نمی‌شود اما طرفداران بسیاری دارد و به علت بازار دست دوم فوق‌العاده‌ای که دارد یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود.

گروه خودروسازی ایران‌خودرو به تازگی لیست قیمت خودروهای تولید خود را اعلام کرده است که در میان این لیست، نام پژو پارس با قیمت 83 میلیون تومان به چشم می‌خورد که نسبت به ماه‌های اخیر روند رشد زیادی داشته است. انتخاب خودروهای کارکرده خارجی در شرایط فعلی انتخاب برخی از مصرف کنندگان است.

در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم با بودجه‌ای معادل قیمت پژو پارس چه ماشین‌های خارجی کار کرده‌ای می‌توانید بخرید؟

مگان

مگان از آن دسته خودروهای جذابی است که با اینکه دیگر در کشور وارد و یا مونتاژ نمی‌شود اما طرفداران بسیاری دارد و به علت بازار دست دوم فوق‌العاده‌ای که دارد یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود.

رنو مگان با دو موتور 1.6 و 2.0 لیتری عرضه شده است. قدرت این دو موتور به ترتیب 115 و 132 اسب بخار و گشتاور آنها به ترتیب 151 و 188 نیوتن متر است. این قدرت توسط جعبه دنده 4 سرعته اتومات و یا 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

علاوه بر این تمامی قطعات و اجزای به کار رفته در ساخت آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانیم این اطمینان خاطر را به شما بدهیم که در طولانی مدت برایتان مشکلی به وجود نمی‌آورد.

اگر به دنبال خرید مگان دست دوم هستید باید بگوییم که با خرید نسخه 2000 سی سی آن خیالتان از بابت قدرت ماشین راحت خواهد بود.

اگر سری به سایت دیوار بزنید خواهید دید که مگان 2000 سی سی مدلهای پایین‌تر از سال 90 را با قیمتی مابین 80 تا 100 میلیون تومان می‌توانید به عنوان گزینه‌ای برای خرید خودرو داشته باشید. برای مثال مگان 2000 سی سی مدل سال 88 که 113 هزار کیلومتر کارکرد آن است با قیمت 85 میلیون تومان در دیوار آگهی شده است.

اچ سی کراس

اچ سی کراس خودروی هاچ بکی است که اصالت چینی دارد و از لحاظ ظاهری و امکانات رفاهی مورد پسند خیلی ها بوده. بخصوص که اکثر متقاضیان این خودرو با بودجه تقریباً مناسبی میتوانستند آن را بخرند و صاحب یک خودروی اتومات شوند . این خودرو از امکانات رفاهی خوبی از قبیل قبیل سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های جانبی دارای  سیستم گرمایشی، صفحه نمایش لمسی ۶.۵ اینچی با قابلیت پخش فایل‌های صوتی و تصویری و سیستم GPS، سنسور پارک، دوربین دید عقب و سانروف برقی.

این خودرو اگرچه با معایبی همراه است اما با بودجه‌ای برابر با قیمت خرید پژو پارس گزینه خوبی است. برای مثال اچ سی کراس مدل سال 97 با 25000 کیلومتر کارکرد، به قیمت 83 میلیون تومان در سایت دیوار خرید و فروش می‌شود.

جک j5

گزینه کارکرده دیگری که از لحاظ قیمتی هم‌رده پژو پارس صفر است خودروی چینی جک j5 است.

این خودرو برخلاف سایر خودروی چینی از امنیت بالایی برخوردار است و از نظر ایمنی و بدنه توانسته امتیاز خوبی به دست آورد.

جک j5 به سبب طراحی ظاهری خود بیشتر مورد پسند قشر جوان در ایران است اما طراحی کابین آن چندان چنگی به دل نمی‌زند و از متریال ساده و با کیفیت متوسط در ساخت آن استفاده شده است. نکته جالبی که درباره جک j5 باید بدانید این است که موتور آن ساخت شرکت میتسوبیشی است  و همچنین به سیستم EDB همراه با فن آوری توزیع الکترونیکی نیروی ترمز هم تجهیز شده است. حجم موتور آن 1834 سی سی و حداکثر قدرت آن 5500 rpm است. این خودرو در دو نوع دنده‌ای و اتومات در بازار عرضه می‌گردد.

اگر برای خرید این خودرو به سایت دیوار سری زده باشید خواهید دید که جک j5 با قیمتی مابین 100 تا 80 میلیون تومان معامله می‌شود. بعنوان مثال مدل 94 این خودرو با 85 هزار کارکرد 88 میلیون تومان آگهی شده است

لیفان X60

پیشنهاد بعدی ما در میان خودروهای خارجی کارکرده خودروی لیفان X60  است این خودرو از موتوری با حجم 1794 سی سی بسیار قدرتمند بهره میگیرد و از تکنولوژی( WT-iزمان بندی هوشیار تغییر والو) در موتورش استفاده شده است.

علاوه بر اینها این خودرو از امکانات رفاهی بسیاری برخوردار بوده و امنیت و استقامت خوبی در برخوردهای مواجه شده از زاویه روبرو و نمای جانبی دارد.

اگر تصمیم گرفتید که به جای پژو پارس، لیفانX60  خودروی بعدی شما باشد می‌توانید، از بین مدل‌های کارکرده این خودرو در سایت دیوار، مدل‌های قبل از سال 96 این خودرو را با قیمتی کمتر از 86 میلیون تومان بخرید.

در آخر باید بگوییم که تنوع خودروهای کارکرده هم قیمت با انواع پژو پارس ( پژو پارس ELX، پژو پارس اتومات) کم نیست و علاوه بر خودروهای مذکور در بالا می‌توانید خودروهای دیگری نظیر برلیانس ، ماکسیما ، ام وی ام 550، آریو ، ورنا و.... را نیز بررسی کنید.

منبع : ویرلن.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =