بازار خودرو

خودروسازان داخلی طی یک ماه گذشته، در دو نوبت اقدام به افزایش قیمت خودروهایی کرده‌اند که هنوز در سبد محصول خود یا روی خط تولید دارند.

به گزارش «اخبار خودرو»، افزایش قیمت رسمی خودروها طی یک ماه اخیر بسیار خبرساز شده است‌. این در حالی است که در خلال برگزاری نمایشگاه خودرو تهران، تعداد زیادی از خریداران خودروهای داخلی که موفق به دریافت خودروهایشان نشده بودند، اقدام به انجام حرکات انتقادی در نمایشگاه کردند و طی دو هفته گذشته این انتقادات روبه‌روی ساختمان وزارت صمت نیز ادامه داشته است‌. انتقاداتی که به‌دلیل تاخیر و بدقولی خودروسازان در تحویل برخی از خودروهای ثبت‌نامی رخ داده است. حال با توجه به این وضعیت، خودروسازان داخلی طی یک ماه گذشته، در دو نوبت اقدام به افزایش قیمت خودروهایی کرده‌اند که هنوز در سبد محصول خود یا روی خط تولید دارند. اما این انتقادات و همچنین افزایش قیمت‌ها، درنهایت اثراتی در پی داشته است. شاید اولین نتیجه این وضعیت برکنار شدن مدیرعامل سایپا، تنها سه ماه بعد از انتخابش است‌. انتظار از مدیرعامل جدید سایپا در شرایط کنونی، آرام‌کردن مشتریان شاکی این شرکت‌، سعی در تثبیت قیمت‌های فعلی و درنهایت تنوع‌بخشیدن به سبد محصولات سایپاست که این روزها با توجه به خروج رنو و برلیانس از سبد محصولات این شرکت، به‌شدت تنوع تولیدات آن کاهش یافته است‌.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي بيغم AE ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    0 0
    طبق قانون ماده ۴ حمایت از مصرف کننده تمام خوروهای فروش قطعی و فروش عادی در صورتی که موعد ارسال دعوتنامه توسط خودرو ساز صادر نشود دیگر شامل افزایش قیمت نمیشود مگر اینکنه قانون نادیده گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =