کد خبر: 223641
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

ب‌ام‌و برنامه به‌روزرسانی خود برای برخی از محصولاتش را اعلام کرد. این بهبودها عموما روی بدنه و کابین تمرکز داشته‌اند اما برخی به‌روزرسانی‌های دیگر هم به چشم می‌خورند.

به گزارش «اخبار خودرو»،این تغییرات با سری‌5 سدان و استیشن شروع می‌شود. این خودروها هم‌اکنون دارای ویژگی‌های M اسپرت بیشتری خواهد بود. ازجمله این موارد می‌توان به 5‌رنگ جدید بدنه، رینگ‌های20اینچی آلیاژی، سه گزینه چرم جدید و صندلی‌های راحت سفارشی با عملکرد تهویه‌دار اشاره کرد. همچنین سری5 از پکیج آیرودینامیکM، سیستم تعلیقMاسپرت و سیستم ترمز این بخش بهره‌مند شده است. 
مدل‌های جدید X5 و سری8 نیز برخی ویژگی‌های متمایز بدنه را دارند. مشتریان X5 قادر خواهند بود رنگ‌های جدید مشکی، قهوه‌ای و آبی را سفارش دهند، درحالی‌که مدل کوپه و لوکس سری8 نیز با رنگ‌های جدیدی  عرضه می‌شود. همچنین X5 با برخی تریم‌های جدید کابین قابل‌خرید خواهد بود. برای کراس‌اوورهای X1 و X2 نیز تغییراتی درنظر گرفته‌شده است و درنهایت باید گفت از  مارس سال جاری نیز رنگ و رینگ‌های جدید به‌همراه پوشش‌های متفاوت کابین در دسترس خریداران سری2کوپه و کانورتیبل، سری3 گرن‌توریسمو، سری‌4 و M4 کوپه و کانورتیبل خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =