کد خبر: 223653
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
محصولات ایران خودرو

شرایط تبـدیل متمرکـز و پیوسـته بھمـن مـاه 97 از تـاریخ 97/11/03 ساعت 9 صبح الـی 97/11/30 مطابق شرایط و جداول پیوست اعلام می شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرایط تبـدیل متمرکـز و پیوسـته بھمـن مـاه 97 از تـاریخ 97/11/03 ساعت 9 صبح الـی 97/11/30 مطابق شرایط و جداول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان محتـرم برای مشتریان مربوطه اطلاع رسانی کافی نمایند.

توضیحات بسیار مھم و ضروری :

١ .شرایط این بخشنامه صرفا جھت تبدیل خودروی قرارداد مشتریان بود و کاملا اختیاری می باشد و فقط بنا به درخواست مشتریان محترم قابل اقدام است.

توجه:

لازم به ذکر است که اعلام رضایت کتبی مشتری در محل نمایندگی جھت تبدیل، شرط اساسی انجام فرآیند تبدیل در سیستم نمایندگی می باشد و ضروریست نمایندگان محترم ضمن رعایت این موضوع کلیه تمھیدات لازم برای جلوگیری از بروز شکایات حقوقی مشتریان در خصوص این بخشنامه را در نظر بگیرند.

٢ .این بخشنامه جھت تبدیل خودروی قراردادھایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش و دارای دعوتنامه بوده و دعوتنامه آنھا منقضی شده باشد.

٣ .قیمت فروش تمام خودروھای قید شده در مقصد تبدیل، بر اساس آخرین لیست قیمت مصوب ماھانه شرکت و دستور العمل ھای جاری قیمت گذاری تعیین می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =