مقیمی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی خبر داد که مسئولیت آنها پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است.

به گزارش «اخبار خودرو»، مقیمی در گفتگو با شاتا با اشاره به دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکت های خودروساز برای تعیین تکلیف مشتریان، گفت: گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا، ستادی را در معاونت فروش خود تشکیل داده اند و به اعتراض مشتریان به تاخیر و شرایط تحویل خودرو رسیدگی می کنند.

او در ادامه افزود : امروز به صورت سرزده از این ستاد بازدید کردم که با توجه به فراخوان شرکت های خودروساز، افرادی که امکان تحویل خودروهایشان نبود، به ستاد مراجعه کرده بودند و توافقاتی با خودروسازان داشتند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه سایر گروه ها نیز می توانند در روزهای آینده به این ستاد مراجعه کنند، گفت: با توجه به گروه بندی محصولات خودرو سازان، متقاصیان با مراجعه به ستاد و انتخاب محصول مورد نظر می توانند از زمان تحویل خودرو که توسط شرکت خودرو ساز اعلام خواهد شد مطلع شوند.

گفتنی است ستاد مشتریان ایران خودرو در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تهران-کرج(شهید لشکری)جنب بیمه و بانک پارسیان درب ۴ ایران خودرو و ستاد مشتریان سایپا در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم،مجموعه سازه گستر(کفش ملی سابق )واقع است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    0 0
    شرکت خودرو سازی سایپا و پارس خودرو بهتره به جای حرکات عوام فریبانه به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل کنند.تحویل خودرو به مردم که ذیحق هستند نیازی به تشکیل ستاد و امثال این واژه های دهن پکن ندارد.
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    0 0
    کاری برای مردم انجام بدین بعد بگویید مثل کشورهای که مسلمان نیستند
  • علی IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    0 0
    مردم را مسخره کردند چه جوابی مگه نمیدونند مردم چه می خواهند ،مردم بغیر از حق و حقوق قانونیشان چیزی دیگه ای نمی خواهند.
  • علی FR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    0 0
    آقای با مرام ماکه آذربایجانشرقی هستیم چیکارکنیم
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    0 0
    شهرستانی ها را آدم حساب نمیکنید؟شهرستانیها به کجا مراجعه بکنند؟
  • وحید US ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    2 1
    سلام ،جلسه چی،ستاد چی،ماشین که پیش فروش کردید به مردم بدید،بیخود کردید پول از مردم گرفتید الان میگید ماشین نداریم
  • لورد زابل IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    0 0
    ی سوال دارم از شما چجوری اون بابایی که از شهرستان ثبت نام کرده این همه هزینه کنه بیاد تا تهران که بفهمه شما کی میخواهید ماشینشو تحویل بدین و بگید کی جوابگو هزینه ی میشه که مال باخته بدبخت بده تا تهران بیاد
  • ایمان IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    1 0
    سلام من سی تری از نمایندگی سایپا سیتروئن نوشتم که قرار بود 130 تحویل بدن تو مهرماه من مشهد هستم و از شما میخوام که به من بگین من به گدوم سازمان باید شکایت کنم از دست این ادمایی که به ریال ماشین ثبتنام میکنن پول مردم رو میگیرن بهد به دلار بهشون تحویل میدن اگرم تحویل بدن با تاخیر چندین ماهه و افزایش قیمت 100 در صذی والا اگه پولمو طلا می خریدم الان هم پولم دستم بود هم پولم 4برابر شده بود اما الان چی ؟؟؟
  • وحید رضا مهدی خانی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    0 0
    چرا جواب شکایات مارو نمیدین،حق مارو بدین این عدالت نیست این همه افزایش قیمت،دو برابر زمان ثبت نام دارین ساینا رو تحویل میدین،از کجا بیارم اگه ماشین دیگه ای می داشتم سریع انصراف میدادم خیلی نیاز به ماشینم بچه کوچیک دارم یه کارگردانه هستم که بعداز 43سال میخواستم صاحب ماشین بشم که نشد،خدا نگذر از کسانی که بخوان این ظلم تایید کنن
  • امین درویشی AE ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
    0 0
    خودتو مسخره کردید یک سال مارو الاف کردید چند برابر قیمت میخواین بدید تازه ستاد تشکیل دادید اونم کیلومتر ۱۴ تهران خسته نشی پهلوون
  • محمد IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    این چ کاری خوب والا پول از مردم بگیرید بگید ماشین نیس تبدیل کنید بیخود میکنید پیش فروش میکنید پس مردم مسخره شما ک نیستن ی سال ونیم میخواید ی ماشین ب ما بدین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =