کد خبر: 223660
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
ولوو XC40

در اولین سال از عرضه نسل جدید ولوو XC40 حدود ۱۵۰‌هزار دستگاه از این خودرو طی ۶‌ماه فروخته شد.

حال به گفته لک کرسمارکرز، مدیر اروپایی ولوو، قرار است این رقم در سال ۲۰۱۹ دوبرابر شود. مهم‌ترین دلیل برای رشد فروش این محصول افزایش ظرفیت تولید سایت «خنت» بلژیک است.

گفتنی است که هدف اصلی XC40 رساندن آمار کلی‌فروش ولوو به رقم ۸۰۰هزاردستگاه در هر سال بوده است که سال ۲۰۱۸ باوجوداینکه این اتفاق رخ نداد، اما با رکورد فروش ۶۴۲‌هزار و ۲۵۳‌دستگاهی توانستند برای اولین‌بار رکورد فروش بیش از ۶۰۰‌هزار‌دستگاه را بشکنند. درصورتی‌که فروش XC40 به ۳۰۰‌هزار دستگاه برسد، می‌توان به رکورد ۸۰۰ هزار دستگاهی نیز فکر کرد.

به همین خاطر کرسمارکرز گفت:‌ «شکستن رکورد ۶۰۰‌هزار دستگاه، رویای ۱۵ساله ما بود، اما حالا می‌خواهیم این رقم را به ۸۰۰دستگاه برسانیم».

به گزارش «اخبار خودرو»، ولوو XC60 پرفروش‌ترین خودرو سال گذشته خودروساز سوئدی بوده که ۱۸۹هزار و ۴۵۹دستگاه فروش داشته است. پس‌ازاین محصول و XC40 باید به XC90 اشاره کرد که ۹۴هزار و ۱۸۲دستگاه فروخته است. البته این در حالی است که فروش V40 هاچ‌بک در سال گذشته متوقف‌ شده و قرار نیست طی 2 تا ۳ سال آینده جایگزینی برای آن معرفی شود.

همچنین قرار است شعبه بریتانیا ولوو سرویس فروش آنلاین محصولات این برند را از چند ماه آینده آغاز کند که باعث خواهد شد مشتریان راحت‌تر اقدام به خرید کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =