کد خبر: 223684
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
داتیس خودرو

در راستای پیام شرکت خودروسازی سوئدی ولوو که مدل‌هایی از این کمپانی را به‌دلیل احتمال بروز مشکل در سیستم سوخت‌رسانی به تعمیرگاه فراخوانده بود، شرکت داتیس‌خودرو نیز به‌عنوان نماینده رسمی و انحصاری «هیکواسپورتیو» آلمان، این فراخوان را منتشر کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، در راستای پیام شرکت خودروسازی سوئدی ولوو که مدل‌هایی از این کمپانی را به‌دلیل احتمال بروز مشکل در سیستم سوخت‌رسانی به تعمیرگاه فراخوانده بود، شرکت داتیس‌خودرو نیز به‌عنوان نماینده رسمی و انحصاری «هیکواسپورتیو» آلمان، این فراخوان را منتشر کرد. طبق اعلام کمپانی ولوو احتمال دارد بر اثر مرور زمان شلنگ‌های سوخت‌رسانی مدل‌های یادشده دچار ترک‌های ریز شده و سوخت به درون محوطه موتور ریخته شود. کمپانی ولوو اعلام کرد این فراخوان برمبنای رعایت احتیاط صادر شده و تاکنون گزارشی از مورد خاصی دریافت نشده است. شرکت داتیس‌خودرو با در اختیار داشتن مجهزترین تعمیرگاه تخصصی خودروهای ولوو و قطعات اورجینال در ایران، آماده تست و عیب‌یابی در راستای این فراخوان خواهد بود. البته تاکنون فراخوان‌ کمپانی‌های خودروسازی که در ایران نماینده رسمی یا نماینده فروش و خدمات پس از فروش دارند، اجرایی نشده و برای اولین‌بار است که یک شرکت در ایران همزمان با کمپانی مادر فراخوان می‌دهد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دکتر... IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    4 0
    مسولان داتیس خودرو ُ براحتی سرمایه بهانه مردم را به باد دادید .... شما که از پس انجام تعهدات فروش و تحویل خودروها برنمی آمدید چرا ثبت نام کردید ؟؟!!!! حرف و حدیث در خصوص بسته بودن ثبت سفارش و ممنوعیت واردات هم قانع کننده نمی باشد .... بعد از این همه مدت تعرفه واردات و نرخ ارز بالا رفته ُ دولت هم مثل شما ‍‍پاسخگو نیست . زیان عدم تحویل خودروی مشتریان را چگونه جبران خواهید کرد؟!! اگر مشتری نتواندخودروی خود را با این شرایط تحویل بگیرد تکلیف چیست ؟!! هم چوب و هم پیاز را خورده ... علی برکته الله .... وعده و وعیدهای زیبایتان دیگر کجاست؟؟!!
  • یک مشتری داتیس خودرو IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
    2 0
    آیا بهتر نیست بجای برگزاری کمپین محیط زیستی و حمایت از حیوانات قدری هم به فکر مشتریان باشید؟؟؟؟؟!!!! چرا دولت و شرکت در حق مشتری اجحاف کرده اند؟؟!!!! چه کسی مسولیت عدم تحویل ولوو را به عهده می گیرد؟؟؟!!! اگر خودرو هم وارد شود حتما می خواهند پول چند خودرو را بگیرند تا ولوو تحویل دهند ....دیگر پولی ندارم که بخواهم به این دولت و شرکت بدهم . ۵ خودرو وارد کرده اند و می خواهند به چندین و چند مشتری بفروشند ، آنهم با قیمت گذاری این شرکت و ... ، باید به کی شکایت کنیم و بر سر چه کسانی فریاد بزنیم ....
  • مشتری داتیس خودرو IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
    1 0
    توپ تانک فشفشه ، ولوو باید داده شه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =