Waymo

وظیفه اصلی این کارخانه تحویل گرفتن مینی‌ون کرایسلر پاسفیکا هیبرید از گروه FCA و جگوار تمام برقی I-Pace از جگوار-لندروور است تا تجهیزات وایمو روی آنها سوار شود.

به گزارش «اخبار خودرو»، تا یک ماه دیگر سرویس عمومی تاکسی بدون نیاز به راننده وایمو در شهر فونیکس راه‌اندازی می‌شود، اما برای تامین تاکسی‌های این منطقه نیاز است که فعالیت وایمو جدی‌تر ادامه پیدا کند و به همین خاطر آنها قصد دارد خط مونتاژی را برای تجهیز خودروها به سنسورها و دیگر قطعات مورد نیازشان تاسیس کند.

زیرمجموعه شرکت آلفابت که پیش از این تحت نظر مستقیم گوگل فعالیت می‌کرد، در وب‌سایت خود خبر اخذ تاییدیه ساخت این کارخانه را در منتشر کرد. مکان حدودی این کارخانه در جنوب شرقی میشیگان قرار خواهد داشت. این در حالی است که مقر اصلی وایمو و دیگر اعضای آلفابت (از جمله گوگل) در دره سیلیکون قرار دارند.

زمان به پایان رسیدن روند احداث این کارخانه مشخص نشده است، اما آنها اعلام کرده‌اند که پس از ساختش می‌توان از این محل به عنوان نخستین کارخانه اختصاصی تولید انبوه خودروهای مجهز به سطح ۴ از فناوری خودران یاد کرد. البته مزیت این کارخانه صرفا تولید خودروهای بدون راننده نیست، بلکه آنها قصد دارند صدها متخصص و اوپراتور را به جمع تیم خود اضافه کنند تا روند تولید این خودروها بادقت بیشتری عوض شوند.

وظیفه اصلی این کارخانه تحویل گرفتن مینی‌ون کرایسلر پاسفیکا هیبرید از گروه FCA و جگوار تمام برقی I-Pace از جگوار-لندروور است تا تجهیزات وایمو روی آنها سوار شود. این تجهیزات شامل کامپیوترها با توان پردازش بالا، لیدارهای لیزری، رادارای رادیویی، دوربین‌ها و پنل‌هایی است که در داخل اتاق کار می‌شود.

مگنا به عنوان مهم‌ترین تامین کننده این قطعات خواهد بود و اعلام کرده که همکاری نزدیکی با وایمو برای احداث این کارخانه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =