کد خبر: 223779
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
انگلبرگ تورر - Mitsubishi Engelberg Tourer SUV

انگلبرگ تورر، نام یکی از مدیران اروپایی میتسوبیشی نیست، بلکه نام کانسپتی است که میتسوبیشی قصد دارد امسال در قلب اروپا رونمایی کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، فعلا تنها تصویر منتشرشده از این خودرو را در این خبر مشاهده می‌کنید. همان‌طور که می‌بینید، باتوجه‌به اینکه این تصویر در فضای تاریک گرفته‌شده، نمی‌توان جزئیات زیادی از آن را درک کرد. اما استفاده از لامپ‌های روی سقف و نسبت ابعاد اجزای مختلف نشان‌دهنده یک خودرو شاسی‌بلند هستند.

همچنین طرح جدید جلوپنجره میتسوبیشی که به نام حفاظ پویا (Dynamic Shield) معرفی‌شده، در این تصویر قابل‌تشخیص است. از سوی دیگر استفاده از نورهای آبی‌رنگ در کناره این جلوپنجره نشان‌دهنده برقی بودن این خودرو است.

میتسوبیشی اعلام کرده که این خودرو به‌غیراز نمایش تکنولوژی‌های جدید این شرکت، نحوه طراحی محصولات شاسی‌بلند آتی این برند را به نمایش می‌گذارد.

گفتنی است که انگلبرگ تورر نام یکی از پیست‌های اسکی روی برف در سوئیس است و نشان از توجه بالای طراحان به قابلیت‌های آفرود این خودرو دارد. براساس گفته‌های شرکت ژاپنی، این خودرو از توان بهبودیافته برقی استفاده می‌کند، بنابراین هنوز مشخص نشده که هیبرید است یا تمام برقی.

اما آنچه که فعلا میتسوبیشی روی آن تمرکز کرده استفاده از موتورهای برقی به‌صورت هیبرید است. نمونه موفق این پیشرانه‌ها را در اوتلندر پلاگین هیبرید (PHEV) مشاهده کردیم که در بسیاری از نقاط دنیا آمار فروش فوق‌العاده‌ای را ثبت کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =