خودروهای مانده در گمرک

این سه دسته به‌دنبال جواب این سوال هستند که کدام شرکت‌ها در گمرک خودروهای وارداتی دارند.

به گزارش «اخبار خودرو»، با نزدیک شدن به زمان ترخیص خودروهای باقی‌مانده در گمرک، یک سوال مهم برای سه دسته از افراد ایجاد شده است. برای دلالان و فروشندگان خودرو، افرادی که قصد دارند خودرو وارداتی خود را بفروشند و درنهایت افرادی که قصد خرید خودرو وارداتی دارند.

این سه دسته به‌دنبال جواب این سوال هستند که کدام شرکت‌ها در گمرک خودروهای وارداتی دارند.

‌در پاسخ باید گفت که همه شرکت‌ها و برندهای وارداتی! البته برخی شرکت‌ها خودروهای بیشتری دارند و برخی کمتر. اما کدام شرکت‌ها حجم بیشتر و قابل‌ملاحظه‌تری خودرو در گمرک دارند؟ 

در پاسخ به این سوال باید گفت سانگ‌یانگ‌، میتسوبیشی‌، دی‌اس‌، فولکس‌واگن‌، هیوندای و کیا بیشترین حجم خودروهای وارداتی را در گمرک دارند و در رتبه بعدی بقیه برندها قرار می‌گیرند که تعداد کمتری خودرو در گمرک دارند اما به‌طور کلی در میان خودروهای وارداتی در گمرک، تمام‌ برندها به‌ چشم می‌خورند. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    2 0
    سلام آیا امار دقیق کسی داره تعداد سواری تیوولی (سانگ یانگ)چند دستگاه باید ازگمرک ترخیص بشه .ممنون
  • یک شهروند IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
    1 0
    چه کسی ‍پاسخگوی مشتریان داتیس خودرو خواهد بود ؟؟؟ من و سایر مشتریان بین یک سال و نیم تا دو سال است که منتظر ورود خودرو های ولوو هستیم ُ چرا دولت و شرکت در قبال مشتریان مسءول نیستند ؟!!! چرا وقتی ممنوعیت بوده و ثبت سفارش انجام شده از مشتریان ثبت نام کردند؟؟!! حالا که ثبت نام کردند چرا نمی خواهند خودرو مشتری را تحویل دهند یا ‍پول زور از مردم دریافت کنند ُ زمانی که من ثبت نام کردم تعرفه واردات 40 درصد و دلار3300 بود . مگر من در این مدت چقدر درآمدم بیشتر شده ؟؟!! این خودروی ولوو حق من است و دولت و داتیس خودرو باید خودروی مرا تحویل دهند .....

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =