کد خبر: 223854
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

توسان نسل جدید دو سال است که عرضه شده و با معرفی نسخه N از این خودرو می‌توانیم شاهد رقابت این کراس‌اوور با امثال سئات کوپرا آتکا و فولکس‌واگن T-Roc R باشیم، شاسی‌بلندهای کوچک اسپرتی که حداقل ۳۰۰اسب‌بخار قدرت دارند.

به گزارش «اخبار خودرو»، شایعات از احتمال معرفی i20 با توان ۲۵۰اسب‌بخار و توسان ۳۳۵اسب‌بخاری تحت نسخه‌های N خبر می‌دهد. به گزارش اتواکسپرس هر دو این خودروها در حال گذراندن مراحل پایانی تولیدشان هستند. توسان نسل جدید دو سال است که عرضه شده و با معرفی نسخه N از این خودرو می‌توانیم شاهد رقابت این کراس‌اوور با امثال سئات کوپرا آتکا و فولکس‌واگن T-Roc R باشیم، شاسی‌بلندهای کوچک اسپرتی که حداقل ۳۰۰اسب‌بخار قدرت دارند و می‌توانند ظرف ۶ثانیه به سرعت ۱۰۰کیلومتربرساعت برسند. 
آلبرت بیرمن از مدیران هیوندای نیز گفته بود که احتمال معرفی نسخه N از توسان وجود دارد، چراکه پایه این خودرو ظاهر اسپرتی دارد و با پایین‌تر آوردن سیستم تعلیق آن می‌توان مجموعه فوق‌العاده‌ای را ترتیب داد که هندلینگ تیزتری دارد و با توان بالای خود می‌تواند یک حریف قدر برای دیگر کراس‌اوورهای کوچک اسپرت باشد. درمورد i20 نیز ظاهرا هدف اصلی رقابت با فولکس‌واگن پولو GTI، رنو کلیو RS و فورد فیستا ST بوده است که می‌تواند از اوایل سال ۲۰۲۰ با کمک گرفتن از یک موتور برقی رقابت خود را با هاچ‌بک‌های داغ بازار آغاز کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =