کد خبر: 223885
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت: گروه خودروسازی سایپا به منظور تامین رضایت مشتریان و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، به تمامی تعهدات خود در قبال مشتریان پای بند است و تا پایان سال جاری، 80 درصد از خودروهای تولیدی را به مشتریانی که از قبل پیش خرید کرده اند، تحویل خواهد داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،عبدالله بابایی با بیان مطلب فوق، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی جهت پاسخگویی به تعهدات ایجاد شده به مشتریان در حال اجرا است و مشتریانی که از قبل اقدام به پیش خرید از گروه سایپا کرده اند، هیچ گونه نگرانی بابت این موضوع نداشته و مطمئن باشند که سایپا تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا رضایت همه مشتریان به نحو مناسبی تامین شود.

وی با عذرخواهی از مشتریانی که تعهدات آن ها به تعویق افتاده، از صبوری مشتریان قدردانی کرد و گفت: گروه خودروسازی سایپا همگام با سیاست های دولت و وزارت صمت خود را مکلف به پاسخگویی به تعهدات معوق مشتریان می داند و قطعا با تلاش و همدلی بیشتر، از شرایط حساس کنونی با موفقیت عبور خواهیم کرد و در آینده ای نزدیک آرامش به صنعت خودروی داخلی بازخواهد گشت.

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش تاکید کرد: با درایت و مساعدت سازمان های فرادستی و سیاست گزار از جمله وزارت صنعت نسبت به تصویب تزریق تسهیلات برای پرداخت مطالبات قطعه سازان، روند تولید در گروه سایپا با شتاب و رونق بیشتری در حال انجام است و خودروهای تولیدی به تدریج و طی برنامه زمان بندی شده تحویل مشتریان می شود.

بابایی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان مشتریان تمامی محصولات و جلب نظر و رضایت آن ها تصریح کرد: کاهش قیمت محصولات پیش فروش شده تا پایان دی ماه 97، در راستای پیروی از سیاست های حمایتی وزارت صنعت، معدن و تجارت و رویکرد مشتری مدارانه مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا عملی شده که منجر به تامین رضایت مشتریان خواهد شد.

وی در خصوص انجام تعهدات نسبت به خودروهای پیش فروش شده خانواده رنو بیان کرد: طرح مناسبی برای جایگزینی خودروهای گروه رنو در حال آماده سازی است که اطلاع رسانی خواهد شد و اطمینان دارم که با ابلاغ و اجرای این طرح رضایت مشتریان گروه رنو نیز تامین خواهد شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مشتری مداری NL ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    1 0
    شعار دادن و گذراندن چند سال بخاطر حفظ پست اسان است.....این دوستان جدید سایپا را باید از رزومه و عملکرد گذشته شناخت....

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =