کد خبر: 223937
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

روز گذشته گروه تلگرامی هواداران و مالکان خودروهای ام‌جی 360 که با نام «ام‌جی 360 کلاب» شناخته می‌شد، با انتشار اطلاعیه از غیرفعال شدن این گروه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»، در این اطلاعیه آمده است به‌دلیل تغییر در برنامه زمان‌بندی تحویل خودروهای ام‌جی 360 توسط شرکت آذویکو، مدیران این گروه تلگرامی تصمیم گرفته‌اند به‌منظور حفظ آرامش اعضا و جلوگیری از بروز استرس و فشارهای روحی برای آن دسته از خریدرانی که موعد تحویل خودروهایشان به تعویق افتاده است، فعالیت این گروه را تا زمان اجرایی شدن تعهدات و آغاز تحویل خودروهای ام‌جی 360، به تعلیق درآورند. 

هدف اصلی از تشکیل گروه‌های هواداری، ایجاد پل ارتباطی میان خریداران و شرکت‌های تولیدکننده و عرضه کننده خودرو بوده که در کنار آن به تبادل اطلاعات و تجربیات دارندگان خودروها نیز پرداخته می‌شود. 

بر این اساس بسیاری از دارندگان خودروهای ام‌جی 360 به‌دلیل غیرفعال شدن این گروه، آزرده‌خاطر شده و اطمینان خود را نسبت‌به مدیران آن از دست داده‌اند. زیرا انتظار می‌رفت در شرایط حساس کنونی، مدیران این گروه تلگرامی حامی مطالبات اعضای گروه خود باشند و با پیگیری‌های مستمر، به مطالبه حقوق مشتریان و خریداران این دسته از خودروها بپردازند. اما در کمال تعجب و ناباوری، مدیران این گروه که بیش‌از یک‌هزار عضو دارد، با انتشار اطلاعیه‌ای از زیر بار مسئولیت خود را فارغ کردند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا DE ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
    0 0
    سلام دنبال گروه خرید و فروش خودروهای چینی در بازار ایران هستم. خواهشا اگه لینکی پیدا کردین اطلاع بدین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =