کد خبر: 223998
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
قوی‌ترین مردان آفرود ایران 

ماکان معصومی از تهران به‌عنوان قهرمان‌قهرمانان این دور از مسابقات معرفی شد.

دومین دوره از مسابقات قوی‌ترین مردان آفرود ایران به‌مناسبت ۴۰سالگی انقلاب اسلامی به میزبانی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گیلان و شهرستان رودسر در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه در اطراف رودسر در 4 کلاس برگزار شد.این دوره از مسابقات به‌دلیل مسیر پیچیده و دشوار، از هیجان بسیار بالایی برخوردار بود. 

رقابت در این دوره از مسابقه به حدی بالا بود که در یکی از کلاس‌ها تا آخرین لحضه دو خودرو شانه‌به‌شانه یکدیگر حرکت می‌کردند که درنهایت با حادثه‌ای که برای یکی از شرکت‌کنندگان به‌وجود آمد، نفر اول مشخص شد.

در نهایت نیز این مسابقه که در 4 کلاس برگزار شده بودنتایج ذیل را به همراه داشت. در کلاس نخست، حسین ترحمی از استان گیلان نفر اول شد، علیرضا نعمتی و محت ششپری هر دو از قزوین به مقام دوم و سوم رسیدند. 

در کلاس دوم ماکان معصومی، سعید جعفری و محمد کاظمی به ترتیب اول تا سوم شدند. 

کلاس سوم با قهرمانی رمضانعلی کاویان‌پور از مازندران به پایان رسید؛ مهدی بکایی از قم و احمد رضوی از مازندران مقام‌های بعدی را کسب کردند.

در کلاس پایانی یا چهارم سمیع‌الدین شجاعی‌مهر از همدان بالاترین رتبه را کسب کرد و پس از او مقام‌های دوم و سوم به ذکریا بهرام‌میرزایی از کرمانشاه و قاسم محمدزاده از مازندران رسید.

درنهایت نیز ماکان معصومی از تهران به‌عنوان قهرمان‌قهرمانان این دور از مسابقات معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =