کد خبر: 224012
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

سوبارو در نمایشگاه شیکاگو امسال نسل کاملا جدید سدان لگاسی خود را رونمایی کرده و امیدوار است بتواند رقبایی مثل تویوتا کمری، هوندا آکورد و مزدا شش را به چالش بکشد.

به گزارش «اخبار خودرو»،لگاسی طراحی بسیار آشنایی دارد که شبیه نسل قبلی است و به‌همین‌دلیل به نظر نمی‌رسد خودرو کاملا جدیدی باشد اما درواقع این‌طور نیست. 
نسل جدید این سدان ژاپنی روی پلت‌فرم جدید جهانی سوبارو ساخته شده است که موجب افزایش استحکام بدنه و کاهش سروصدای کابین در سرعت‌های بزرگراهی به میزان سه دسی‌بل می‌شود. همچنین این خودرو مرکز‌ثقل پایینی دارد که موجب بهبود هندلینگ و پاسخ فرمان می‌شود. نسل جدید لگاسی مدل 2020 در ظاهر گلگیرهای عریض‌تر و سطح صندوق بار بالاتر پیدا کرده که نمای پویاتر به‌ظاهر آن بخشیده است. 
از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو می‌توان به آینه‌های جانبی و چراغ‌های جلو و عقب جدید اشاره کرد. درمجموع نسل جدید این سدان میان‌سایز نه‌تنها به‌عنوان یک سوبارو شناخته می‌شود بلکه نشان می‌دهد یک لگاسی است. این خودرو جدید همچنین کاربردی‌تر از قبل هم شده به‌گونه‌ای که حجم صندوق بار آن با افزایش جزئی به 427 لیتر رسیده و طول کف صندوق بار نیز به میزان 3.55 سانتیمتر بیشتر شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =