کد خبر: 224060
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

غول سرعت آلمان‌ها به‌صورت گذر موقت در سایت دیوار قابل خریداری است. AMG GTS با طراحی اسپرت و تهاجمی چهره دلربایی دارد که همه نگاه‌ها را به خود جلب خواهد کرد.

چند سالی است که نام بنزهای گذر موقت بیشتر از قبل شنیده می‌شود و خریدوفروش مرسدس بنز گذر موقت به بازار خودروهای ایران اضافه‌شده است. واقعیت این است که بعد از وضع قوانین سخت‌گیرانه در سال 2013 و تصمیم بر ممنوعیت خودروهای لوکس شرایط برای ورود خودروهایی با موتورهای قوی و بالای 2 لیتر مهیا نبود. بااین‌حال مرسدس بنز یکی از پرطرفدارترین برندهای خودروسازی در ایران است و سابقه‌ای به قدمت تاریخ ورود خودرو به ایران، در بازار کشور ما دارد. به همین دلیل عطش بازار داخلی به سواری‌های باقدرت بالای مرسدس بنز سبب شده است که تعداد زیادی از این خودروها در سالیان اخیر وارد بازار خریدوفروش مرسدس بنز در ایران شوند. هرچند این خودروها دارای محدودیت‌های عبور مرور زیادی هستند و از این لحاظ برای خریداران دردسرهایی ایجاد می‌کنند.

 اما خرید مرسدس بنز گذر موقت در حال حاضر به معنای هزینه کمتر برای داشتن خودرو به‌روز و بهتر است. در سایت دیوار مرجع خرید و فروش خودرو نیز آگهی‌های فروش زیادی برای مرسدس بنزهای گذر موقت دیده می‌شود به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم شمارا با تعدادی از بنزهای گذر موقت موجود در سایت دیوار آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

مرسدس بنز CLS500

خانواده CLS در دهه هشتاد شمسی به ایران وارد شدند. این خانواده شامل خودروهای لوکس میان رده محسوب می‌شوند که از کلاس E جداشده‌اند. اما به‌طورکلی آن‌ها را بالاتر از کلاس E پایین‌تر از کلاس S که خانواده خودروهای لوکس مرسدس بنز محسوب می‌شوند دسته‌بندی می‌کنند. خودروهای این خانواده به طراحی فست بک یا همان 4 درهای کوپه معروف‌اند که دارای یک انحنای زیبا در قسمت عقب هستند که به آن‌ها ظاهری جذاب و اسپرت داده است. مرسدس بنز CLS 500 درواقع قوی‌ترین عضو بعد از AMG های خانواده محسوب می‌شود که با موتور 4.7 لیتری V8 توربو و شتاب 4.7 ثانیه ایی جزو خودروهای قدرتمند بازار ایران به‌حساب می‌آید.

 چراغ‌های زنون دوگانه، تهویه هوای دوگانه خودکار، سانروف برقی و ناوبری ماهواره‌ای همراه با 10 گیگ فضای خالی برای مالتی مدیا از امکانات اولیه این خودرو محسوب می‌شوند. به این امکانات باید تعداد زیادی سیستم امنیتی و 10 عدد ایربگ را نیز به‌عنوان تأمین‌کنندگان امنیت سرنشینان و راننده اضافه کنید. به‌این‌ترتیب CLS500 به‌عنوان یکی از خودروهای زیبا، لوکس و سریع بازار ایران می‌تواند انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای باشد. خرید مرسدس بنز CLS 500 از سایت دیوار در نمونه‌های 2012 تا 2014 به‌صورت گذر موقت امکان‌پذیر است. قیمت مرسدس بنز CL500 در حال حاضر بیش از 1 میلیارد و 200 میلیون تومان به‌صورت گذر موقت هزینه خواهد داشت.

AMG GTS

غول سرعت آلمان‌ها به‌صورت گذر موقت در سایت دیوار قابل خریداری است. AMG GTS با طراحی اسپرت و تهاجمی چهره دلربایی دارد که همه نگاه‌ها را به خود جلب خواهد کرد. یکی از خاص‌ترین خودروهای ایران با طراحی کوپه و به‌صورت دو درب در سال 2016 به بازار عرضه‌شده است. سرعت این خودرو به بیش از 310 کیلومتر خواهد رسید و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت آن کمتر از 3.8 ثانیه است. موتور 4 لیتری توربو V8 گشتاوری در حدود 670 نیوتون بر متر را تولید می‌کند که به این خودرو این قابلیت را داده است تا همچون تیری از چله کمان رها شود. طراحی داخلی خودرو نیز کاملاً ورزشی و اسپرت است بااین‌حال صندلی‌های راحت و تریم چرمی خودرو کلاس مرسدس بنز را حفظ کرده است. قیمت مرسدس AMG GTS توسط فروشنده آن تعیین نشده است اما قطعاً بیش از 1 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری خواهد شد.

سایر گذر موقت‌های بنز در سایت دیوار

علاوه بر 2 خودروی خاص و کم‌نظیر CLS500 و AMG GTS خودرویی‌هایی که باقیمت‌های بسیار بالا به‌صورت پلاک ملی در ایران حضور دارند مانند E350، C200 و GLA200 در بازار خودروهای گذر موقت باقیمت بسیار کمتری در دسترس هستند. بااین‌حال مشکلات عبور و مرور و عدم پشتیبانی در ایران از این خودروها مشکلاتی هستند که در مقابل قیمت کمتر این خودروها باید به آن توجه شود.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامرضا درویشی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    1 0
    سلام.من یک بنز. S550 مدل ۳۰۱۳ میخواستم. پلاک گذر چه کار ی باید انجام وهم۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =