کد خبر: 224063
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

خرید مرسدس بنز سری S همیشه برای قشری خاص است. این خودرو از همان ابتدا در دسته خودروهای فوق لوکس قرار می‌گرفت و از همین رو همیشه با برادرانش فرق داشت.

بهترین مرسدس بنزهای یکی دو سال گذشته کدام‌اند؟ شاید پاسخ دادن به این سؤال سخت باشد چون در هر سبکی که بخواهید بنز محصولی متفاوت و قدرتمند برایتان دارد. از همین رو خریدوفروش مرسدس بنز نیز به اولین انتخاب برای خریداران و ماشین‌دوستان تبدیل می‌شود. از سدان‌ها گرفته تا ماشین‌های اسپرت، مرسدس بنز هر چیزی که بخواهید برای شما تدارک دیده است. فقط باید بدانید بهترین مدل کدام است. این شما و این هم بهترین مرسدس بنزهای چند سال گذشته.

بنزCLA45  (سری 2017)

این بنز شیک و قدرتمند تولید اواخر سال 2016 است اما به‌عنوان یک مدل 2017 خریدوفروش می‌شود. قیمت بنز CLA45 چیزی حدود یک و نیم میلیارد تومان است و می‌توان گفت که با یکی از قدرتمندترین در خانواده بنز طرف هستیم. موتور این بنز توانایی تولید 381 اسب بخار قدرت با 6000 دور در دقیقه رادار است. این موتور پیچیده با مصرف حدوداً 7.2 لیتر بر هر صد کیلومتر می‌تواند تا 249 کیلومتر بر ثانیه حرکت و این تنها بخشی از ویژگی‌های آن است. استفاده از سیستم‌های امنیتی پیشرفته به‌اضافه آپشن های فوق‌العاده و ظاهری زیبا باعث می‌شود تا خرید بنز CLA45 به یک اتفاق به‌یادماندنی تبدیل شود.

بنز S450 ( 2018 )

خرید مرسدس بنز سری S همیشه برای قشری خاص است. این خودرو از همان ابتدا در دسته خودروهای فوق لوکس قرار می‌گرفت و از همین رو همیشه با برادرانش فرق داشت. قیمت مرسدس بنز S450 در بازار خارج از ایران چیزی حدود 90 هزار دلار است (حتی بیشتر) و بدون هر شک و تردیدی ارزش پولی که برایش صرف می‌شود را دارد. موتور این سری از بنز توانایی تولید 455 اسب بخار را دارد! این موضوع به‌تنهایی می‌تواند تنها دلیل خرید یک بنز باشد. به همه این‌ها ماکزیمم سرعت 250 کیلومتر بر ساعت را اضافه کنید تا لیستتان تکمیل شود.

بنز 300  SLc ( 2018 )

قیمت بنز Slc سری 2018 به نسبت هم‌خانواده‌هایش کم‌تر است و این موضوع به‌راحتی در ساختار فنی آن قابل یافت است. این یعنی موتور توربو شارژی این بنز توان تولید تنها 241 اسب بخار را دارد در سری C300 به نهایتاً 360 اسب بخار می‌رسد. این تغییر سری نیز تنها افزایش قیمت را با خود به همراه دارد. به‌اضافه تمامی این موارد پیشرفته‌ترین سیستم‌های امنیتی باعث می‌شود تا این سری از بنز ارزش پولی که برایشان صرف می‌کنید را داشته باشد. در ضمن به یاد داشته باشید که هر بنزی با سیستم تعلیق خودروهای اسپرت به بازار وارد نمی‌شود!

بنز SL 550  (2018)

خریدوفروش بنز Sl معمولاً در رده خودروهای لوکس و نیمه اسپرت قرار می‌گیرد و از همین رو با بقیه متفاوت است. برای مثال امکانت داخلی این خودرو ممکن است از سری قبلی یعنی بنز Slc کمتر باشد اما در عوض بهترین کیفیت ممکن از مواد در طراحی صندلی‌ها و کابین این خودرو استفاده‌شده است. همچنین زیبایی ظاهری این خودرو باعث می‌شود تا تنها در دو مدل درب کوپه و رودستر عرضه شود و همین موضوع برای ارزش خرید آن کافی است.

بنزC Class facelift  (2018)

خریدوفروش بنز سری C سال 2018 در کمال تعجب با مدل فیس لیفت شده انجام می‌شود و همین موضوع آن را یکی از شیک‌ترین و تشریفاتی‌ترین خودروهای چند سال اخیر بنز تبدیل می‌کند. هم‌چنین این خودرو جزو معدود بنزهای سری C است که از تکنولوژی EQ بوست استفاده می‌کند. این تکنولوژی باعث می‌شود تا بنز C سال 2018 با کمترین میزان مصرف سوخت و در کمال تعجب با افزایش توان موتور به‌سرعت خود ادامه دهد. این سری در مدل‌های C200 و C220 جزو آن دسته از خودرو اسپرت و نیمه اسپرت بنز قرار می‌گیرد که با بیشترین میزان زیبایی توان قدرتی 250 کیلومتر بر ساعت راداراست. خودرویی زیبا و درعین‌حال قدرتمند که کم از لوکس‌ترین دارایی کلکسیونرها ندارد.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =