کد خبر: 224072
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
ساندرو

گروه خودروسازی سایپا پیشنهادهای قابل اجرا برای خودروهای گروه رنو محصول پارس خودرو را اعلام کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،در این اطلاعیه ضمن پوزش از مشتریان محصولات گروه رنو به دلیل تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی آمده نظر به درخواست های مکرر تعدادی از مشتریان این گروه از محصولات، طرح های پیشنهادی جهت آن دسته از مشتریان که تاکنون دعوتنامه تکمیل وجه مابه التفاوت صادر نشده است، اعلام می شود.
بر این اساس مرحله نخست، امکان تبدیل برای تعهدات خودروی ساندرو اتومات و دنده ای با زمان صدور دعوتنامه تیر 97 از ساعت 4 امروز اول اسفند فعال خواهد شد.
پیشنهادهای قابل اجرا برای محصولات رنو شامل طرح پیشنهادی انصراف، طرح پیشنهادی تبدیل مدل خودرو، طرح پیشنهادی الحاقیه قرارداد و طرح پیشنهادی خرید انصرافی است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تندر ۹۰ پارس خودرو شهریور IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
    6 0
    قانون فصل الخطاب است در صورت عدم تحویل خودرو مان بصورت دسته جمعی و قرار گذاشتن تهرانی ها و شهرستانی ها از مسئولین وقت زمان ثبت نام که بدون توجه به بند ۵ قانون حمایت که میگه پیش فروش به شرطی مجوز داده میشه که قطعه در انبار شرکت و یا گمرک باشه یا گشایش اعتبار شده باشه و یا اسناد حمل باشه که این شرایط تکسط پارس خودرو به وزارت صنعت میره و آنها مجوز می دهند حالا بعد از شکایت معلوم میشه چه کسی تخلف کرده یا هر دو وزیر صنعت وقت یا پارس خودرو و همچنین اینکه اینها پیش فروش ۹۶ داشتند چطور اردی بهست ماه دوباره پبش فروش گذاشتند . باید وزیر وقت و فعلی و مدیران پارسخودرو تمام ضررهای مادی و معنوی شاکیان را جبران کنند تا بفهمند قانون یعنی چه. هر کسی موافقه +++++

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =